آریا جوان
توضیحات نوری‌فر درباره بازیکن خارجی جدید استقلال
دوشنبه 7 بهمن 1398 - 22:13:55
آریا جوان -

برای دیدن این کلیپ لطفا امکان استفاده از جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال نمایید،و از مرورگر خود را بروزرسانی نمایید

سایز متن الف الف
لینک کوتاه در کلیبرد کپی شد! http://akhr.ir/6016555
k ٦.٥
٢
فارس / مدیر رسانه‌ای استقلال توضیحاتی را پیرامون آخرین وضعیت این تیم قبل از بازی با الریان ارائه کرد.
محمد نوری‌فر در خصوص آخرین شرایط تیم استقلال در کشور قطر اظهار داشت: تمرین امروز در باشگاه السد برگزار می‌شود زیرا به دلیل ساخت ورزشگاه الریان این تیم بازی‌هایش را به زمین باشگاه السد منتقل کرده است.
وی با اشاره به فاصله اندک دیدار با الکویت و الریان و خستگی بازیکنان استقلال بیان داشت: با همه این مشکلات شرایط کلی تیم خوب است و ما روز گذشته از تهران به قطر سفر کردیم. جا دارد از مسئولان فدراسیون امارات تشکر کنیم که زحمات زیادی کشیدند و به ما احترام زیادی گذاشتند.
مدیر رسانه‌ای استقلال افزود: مباحثی که در مورد پخش زنده دیدار استقلال و الکویت مطرح شد هیچ ربطی به فدراسیون فوتبال امارات نداشت و آن مسائل مربوط به چیزهای دیگری بود.
وی در خصوص آخرین وضعیت فرشید اسماعیلی نیز گفت: هنوز وضعیت این بازیکن مشخص نیست و کادر فنی چیزی را به صورت رسمی تا کنون به ما اعلام نکرده است اما احتمال حضور این بازیکن در دیدار فردا خیلی کم است.
نوری‌فر در خصوص جذب بازیکنان خارجی نیز گفت: فکر می‌کنم تا اواخر این هفته یا اوایل هفته آتی یک بازیکن خارجی به انتخاب سرمربی تیم به تهران سفر خواهد کرد. فکر می‌کنم با برگشتن استقلال به تهران این بازیکن به تهران سفر خواهد کرد و بعداز تست پزشکی و مسائل مختلف با باشگاه قرارداد امضا کند.
فیلم اظهارات مدیر رسانه‌ای استقلال در محل تمرین این تیم در کشور قطر را در زیر ببینید.

http://www.javanannews.ir/fa/News/289561/توضیحات-نوری‌فر-درباره-بازیکن-خارجی-جدید-استقلال
بستن   چاپ