آریا جوان
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی: آموزش های مهارتی نقش ارزنده ای در ارتقاء نشاط اجتماعی دارند
سه شنبه 8 بهمن 1398 - 10:03:09
وزارت رفاه
آریا جوان - مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی با اشاره به نقش ارزنده آموزش های مهارتی در ارتقاء نشاط اجتماعی و امید جامعه بیان کرد: لازم است تمامی دستگاه های تابعه نیازهای آموزش خود را از طریق آموزش فنی و حرفه ای مرتفع کنند.

به گزارش روابط عمومی تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی، «محمد تقی آبایی» در یازدهمین جلسه شورای هماهنگی مدیران تابعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی که به میزبانی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان مرکزی برگزارشد، از ارتقا 13پله ای دستگاه های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی خبر داد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی افزود‌: با تلاش و زحمات تمامی مجموعه های تابعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در استان مرکزی توانستیم از رتبه 17به رتبه چهارم کشور ارتقاء پیدا کنیم که این مهم تنها با همت، همدلی و دلسوزی تمامی عزیزان میسر شده است.
وی از برگزاری همایش خانوادگی مشترک برای کارکنان مجموعه ها و دستگاههای تابعه به مناسبت این ایام دهه مبارک فجر خبر داد و ادامه داد: لزوم توجه بیشتر به نقش شادی و نشاط در بین کارکنان و پرسنل از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی در بخش دیگری بر لزوم همدلی و حمایت از خانواده های سیل زده سیستان و بلوچستان تاکید کرد و در این جلسه مقرر شد کمک های نقدی و غیرنقدی جمع آوری شده ادارات تابعه با محوریت بهزیستی استان مرکزی به مناطق آسیب دیده ارسال شود.
آبایی با بیان اینکه عملکرد ادارات و دستگاه های تابعه در ایام چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب باید اطلاع رسانی شود، گفت:اقدامات و تلاش های بسیار ارزنده ای صورت می پذیرد که بدلیل ضعف در اطلاع رسانی آحاد مردم از آنها مطلع نمی شوند.
وی خاطر نشان کرد: تاسیس شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاههای تابعه جهت رفع این نقیصه صورت گرفته و امیدواریم با پیگیری و هماهنگی مدیران کل این شورا به جایگاه واقعی خود برسد و خبرهای تولید شده به نحو احسن اطلاع رسانی شود.

http://www.javanannews.ir/fa/News/289898/مدیر-کل-تعاون،-کار-و-رفاه-اجتماعی-استان-مرکزی--آموزش-های-مهارتی-نقش-ارزنده-ای-در-ارتقاء-نشاط-اجتماعی-دارند
بستن   چاپ