آریا جوان
روش عجیب مربی بارسا برای صدا زدن ویدال
سه شنبه 8 بهمن 1398 - 13:01:52
آریا جوان - روش عجیب مربی بارسا برای صدا زدن ویدال 2
سایز متن الف الف
لینک کوتاه در کلیبرد کپی شد! http://akhr.ir/6018053
٠
٢
ورزش 3 / ادر سارابیا، دستیار کیکه ستین، در بازی برابر والنسیا به شکلی عجیب آرتور ویدال را برای تعویض صدا زد.
هفته گذشته بعد از کش و قوس های فراوان بالاخره باشگاه بارسلونا تصمیم گرفت ارنستو والورده را بعد از دو و نیم فصل از هدایت این تیم برکنار کند. بعد از این تصمیم، باشگاه بارسلونا بدون فوت وقت کیکه ستین را به سرمربی جدید خود انتخاب کرد.
سرمربی سابق رئال بتیس نیز مطابق سال های قبل مربی گری خود، ادر سارابیا را به عنوان دستیار اول و به نوعی دست راست خود انتخاب کرد. ادر سارابیا اخیرا بیشتر به عنوان کارشناس در شبکه پلاس اسپانیا مشغول به کار بوده است. او در گذشته و در کنار کیکه ستین در تیم لوگرانس مشغول به بازی کردن بوده و همانجا با سرمربی فعلی بارسلونا آشنا شده و در ادامه دستیار او در عرصه مربیگری لقب گرفته است. ادر سارابیا اولین بار و در سال 2015 بود که در لاس پالماس به عنوان دستیار کیکه ستین منصوب شد و در ادامه این سرمربی را در دوران هدایت سویا و رئال بتیس نیز در همان سمت همراهی کرد.
در جریان بازی ابتدای هفته بارسلونا برابر والنسیا که با شکست 2-0 آبی اناری ها به پایان رسید، یک اتفاق عجیب و البته جالب توجه رخ داد؛ جایی که ادر سارابیا به شکلی جالب و با اشاره به مدل موهای آرتور ویدال، از او درخواست کرد تا خودش را به شکل جدی برای حضور در زمین آماده کند.

http://www.javanannews.ir/fa/News/290021/روش-عجیب-مربی-بارسا-برای-صدا-زدن-ویدال
بستن   چاپ