آریا جوان
مراسم تجلیل از پدر هندبال کشورمان برگزار شد
سه شنبه 8 بهمن 1398 - 16:37:20
آریا جوان - مراسم تجلیل از پدر هندبال کشورمان برگزار شد
سایز متن الف الف
لینک کوتاه در کلیبرد کپی شد! http://akhr.ir/6018497
٩٨٥
٠
آخرین خبر / مراسم اغاز پروژه تاریخ شفاهی ورزش هندبال کشورمان و همچنین تجلیل از استاد علی محمد امیر تاش پدر هندبال ایران، امروز در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد .
در ابتدای این مراسم که حسن رنگرز مدیر موزه ملی ورزش ، بهروز منتقمی مشاور ریاست کمیته ملی المپیک و تعدادی از پیشکسوتان ورزش هندبال کشورمان در ان حضور داشتند حسن رنگرز طی سخنانی کوتاهی گفت :افتخار داریم که امروز میزبان استاد گرانقدر علی محمد امیر تاش هستیم فردی که در کنار مدیریت ورزشی به همه ما درس اخلاق را اموخت و وجود ایشان در صحنه ورزش کشور همواره به عنوان یک غنیمت با ارزش به حساب میاید .
در ادامه مراسم سپس سعید صادقی مقدم مسئول پیگیری پروژ تاریخ شفاهی ورزش هندبال کشور با تشکر از کمیته ملی المپیک و حسن رنگرز مدید موزه ملی ورزش بخاطر برگزاری مراسم فوق ، اظهار امیدواری کرد که پروژه تاریخ شفاهی هندبال به سرانجامی قابل قبول و با ازرزش برسد.حسین داریا از پیشکسوتان قدیمی ورزش هندبال دیگر سخنران این مراسم بود که از استاد امیر تاش به عنوان فردی یاد کرد که درس انسان بودن و انسانیت را در کنار ورزش به همگان اموخته است . مراسم فوق سپس با سخنرانی استاد امیر تاش ادامه یافت .
وی در ابتدا به بحث "کسوت" در ورزش اشاره کرد و گفت : کسوت را فرد برای خود نمیسازد بلکه دیگران برای او در نظر گرفته و به همین دلیل به وی احترام میگذارند .
وی افزود : برنامه پروژه تاریخ ورزش ایران و همچنین تجلیل از پیشکسوتان ،باعث ایجاد انگیزه بیشتری در جوانان شده و انها را به کسب افتخارات بیشتری برای ورزش کشور ترغیب میکند .
وی در پایان سخنان خود با تاکید بر فروتنی و انضباط به عنوان دو عامل مهم و تعیین کننده در ورز ش ،از کمیته ملی المپیک و مدیر موزه ملی ورزش بخاطر برگزری مراسم قدردانی کرد .
در پایان این مراسم پس از اهدا هدایایی به رسم یادبود به استاد امیرتاش ، حاضرین در این نشست از موزه ملی ورزش بازدید کرده و مقرر شد با اهدا مدالها و کاپ ها و مستندات ورزش هندبال خود به موزه ملی ورزش، در ارتقا محتوایی بخش هندبال موزه تلاش و همکاری کنند .

http://www.javanannews.ir/fa/News/290242/مراسم-تجلیل-از-پدر-هندبال-کشورمان-برگزار-شد
بستن   چاپ