آریا جوان
معرفی بازی بازی Axes.io؛ وقتی تبرها به پرواز درمی‌آیند
چهارشنبه 9 بهمن 1398 - 10:40:23
آریا جوان - معرفی بازی بازی Axes.io؛ وقتی تبرها به پرواز درمی‌آیند 2
سایز متن الف الف
لینک کوتاه در کلیبرد کپی شد! http://akhr.ir/6020019
١٣٠
٠
ویجیاتو / بتل رویال‌های موبایلی خیال متوقف شدن ندارند و می‌توان از آن‌ها به عنوان بهترین نمونه برای ضرب‌المثل “هر دم از این باغ بری می‌رسد” یاد کنیم. در دسته‌بندی‌های مختلف سراغ عناوین متعددی رفته‌ایم و ریز و درشت، تلاش کردیم تا به شما اکثر بازی‌های بتل رویال موبایلی را معرفی کنیم.


`آریا


امروز نیز سراغ یکی دیگر از این عناوین می‌رویم. Axes.io توانسته در این مدت بیشتر از 10 میلیون دانلود روی فروشگاه پلی استور داشته باشد. مانند تمام بازی‌های بتل رویال دیگر، به همراه چند کاربر دیگر وارد محیط می‌شوید. خبری از لوت کردن نیست و پیش از ورود به رقابت، اسلحه مورد نظرتان را انتخاب می‌کنید. گستره اسلحه‌های بازی زیاد است و همانطور که از نام بازی مشخص است عمدتا شامل اشکال مختلفی از تبر می‌شود!
هر تبر قابلیت خاص خود را دارد که می‌تواند روی رقابت شما موثر باشد. اگر از این قابلیت‌های موثر نیز برخوردار نبودید نیازی به نگرانی نیست. مانند Archero با گرفتن امتیاز در حین بازی کردن (از طریق کشتن دیگران یا جمع کردن xp از روی زمین) لولتان بالاتر می‌رود. با رسیدن به هر لول می‌توانید از بین سه قابلیت خاصی که به شما معرفی می‌شود یکی را انتخاب کنید. این قابلیت‌ها می‌توانند میزان سلامتی یا آسیبتان را افزایش دهند، اثری خاص و مخرب به اسلحه‌تان اضافه کنند یا شما را در برابر نوعی خاص از آسیب‌ها مصون نگه دارند.


`آریا


نسخه اندروید مورد نیاز: 4.1 به بالا
حجم: 65 مگابایت
سبک: اکشن
رده سنی: درجه سنی 3


`آریا


*لینک دانلود برای اندروید - - - - - - - - - iOS * ( آموزش دانلود )

http://www.javanannews.ir/fa/News/290668/معرفی-بازی-بازی-Axesio؛-وقتی-تبرها-به-پرواز-درمی‌آیند
بستن   چاپ