آریا جوان
معرفی بازی ترسناک «مرگ قبل از طلوع» که تجربه آن دل و جرئت می‌خواهد!
چهارشنبه 9 بهمن 1398 - 12:55:25
آریا جوان -

برای دیدن این کلیپ لطفا امکان استفاده از جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال نمایید،و از مرورگر خود را بروزرسانی نمایید

سایز متن الف الف
لینک کوتاه در کلیبرد کپی شد! http://akhr.ir/6020301
١٦٥
٠
آخرین خبر / Dead by Daylight عنوان جذاب ترین، پرمخاطب ترین و خوش ساخت ترین بازی در سبک Online Survival Horror می باشد که برای اولین بار توسط شرکت کانادایی Behaviour Interactive در سال 2016 برای پلتفرم PC (از طریق فروشگاه استیم) منتشر شد و یک سال بعد برای کنسول های نسل هشتمی یعنی PS4 و Xbox One نیز ارائه شد.
نسخه بازسازی شده این بازی در سال 2019 برای دستگاه های گیمینگ قابل حمل و سیستم عامل های موبایلی نیز به صورت آزمایشی عرضه شد و در پایان سال 2019 بالاخره نسخه نهایی بازی نیز به انتشار رسید. در این بازی که کاملا آنلاین برگذار می شود، شما در رقابت هایی 5 نفره شرکت می کنید. این 5 نفر شامل 4 هم تیمی (گروه بازماندگان یا Survivors) و 1 نفر (قاتل یا Killer) می باشند. قبل از شروع بازی می توانید خودتان تعیین کنید که در نقش قاتل وارد بازی شوید یا یکی از 4 بازمانده باشید.
همچنین قبل از اینکه بخواهید بازی را شروع کنید می توانید از بین شخصیت های مختلف در هر دو گروه شخصیت مورد نظر خود را انتخاب کنید. سپس می توانید وارد بازی شده و مأموریت مخصوص خود را انجام دهید. اگر جزو بازماندگان هستید، باید با تعمیر ژنراتورهای برق و پیدا کردن آیتم هایی خاص، راه فرار خود را هموار کنید و اگر یک قاتل هستید، باید بازماندگان را پیدا کرده و بعد از از پای درآوردنشان، آن ها را به محلی موسوم به Sacrificial Hook یا محل قربانی کردن ببرید.


`آریا


نسخه اندروید مورد نیاز: 7 به بالا
حجم: 56 مگابایت (حدود 2 گیگابایت دیتا دارد)
سبک: اکشن
رده سنی: درجه سنی 16


`آریا


*لینک دانلود برای اندروید - - - - - - - - - iOS * ( آموزش دانلود )

http://www.javanannews.ir/fa/News/290775/معرفی-بازی-ترسناک-«مرگ-قبل-از-طلوع»-که-تجربه-آن-دل-و-جرئت-می‌خواهد!
بستن   چاپ