آریا جوان
با نمایش فیلم آبادان یازده 60؛
جشنواره فیلم فجر کیش به نیمه راه رسید
يکشنبه 20 بهمن 1398 - 13:44:49
آریا جوان - جشنواره اکران فیلم فجر در کیش با اکران فیلم سینما شهر قصه در شب پنجم وارد نیمه دوم اکران فیلم های منتخب جشنواره فجر سی و هشتم می شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در چهارمین شب این جشنواره، نمایش فیلم "آبادان یازده 60" در دو سانس و فیلم"خون شد" در یک سانس به پایان رسید.
آبادان یازده 60، روایتی از تلاش کارکنان رادیو نفت ملی آبادان و مقاومت در برابر رژیم بعثی با اطلاع رسانی وضعیت شهر و روحیه بخشی به نیروی های خودی بود که در نهایت با شهادت کارمندان این ایستگاه فیلم پایان می پذیرد.
کارگردان فیلم از ایستادگی مردان و زنان آبادانی در لحظات سخت محاصره آبادان در برابر دشمن، وروایتی نو از این ماجرارا به نمایش گذاشت.
و اما نیمه دوم ماراتن جشنواره فیلم فجر کیش در شب پنجم با دو فیلم سینما شهر قصه در دو سانس 19 و24 و فیلم خوب، بد، جلف 2 ارتش سری، در یک سانس و در ساعت 21:30 آغاز می شود.
· سینما شهر قصه
کارگردان: کیوان علیمحمدی، علی اکبر حیدری
نویسنده: کیوان علیمحمدی، علی اکبر حیدری
تهیه کننده: محمدرضا مصباح، کیوان علیمحمدی
بازیگران: حامد کمیلی، آناهیتا درگاهی، هدیه تهرانی، جمشید مشایخی، علی اوجی، سیاوش پورخلیلی، فرخ نعمتی، بابک کریمی، رویا میرعلمی، سیاوش مفیدی
خلاصه ‌‌‌‌‌فیلم
داوود: سینما اونجوری نیست که شما فکر می‌کنید. شما هیچوقت نرفتید سینما، شما از سینما فقط برای خودتون یه چیزِ سیاهِ کثیف ساختید. برای یه بار هم شده برید سینما و فیلم خوب ببینید. ببینید که دنیاتون چقدر عوض می‌شه
آقا اردشیر: من به فکر دنیام نیستم. به فکر آخرتمم.
· خوب بد جلف 2: ارتش سری
کارگردان: پیمان قاسم خانی، محسن چگینی
نویسنده: پیمان قاسم خانی
تهیه کننده: محسن چگینی
بازیگران: پژمان جمشیدی، سام درخشانی، حامد کمیلی، ریحانه پارسا، گوهر خیراندیش، فرهاد آئیش، مارا فرجاد، شکیب شجره، ستاره پسیانی، علی اوجی
خلاصه‌‌‌‌‌فیلم
سام و پژمان بار دیگر در فیلمی با یکدیگر همبازی می‌شوند، اما در پشت پرده فیلم اتفاقات مرموزی در جریان است....

http://www.javanannews.ir/fa/News/301899/جشنواره-فیلم-فجر-کیش-به-نیمه-راه-رسید
بستن   چاپ