آریا جوان
بیانی: استقلالی‌ها باید بیشتر روی بدن‌هایشان کار کنند
جمعه 25 بهمن 1398 - 11:45:39
آریا جوان - بیانی: استقلالی‌ها باید بیشتر روی بدن‌هایشان کار کنند
سایز متن الف الف
لینک کوتاه در کلیبرد کپی شد! http://akhr.ir/6066547
٤٦٣
١
آخرین خبر / پیشکسوت استقلال اعتقاد دارد دلیل مصدومیت های بالا در این تیم به وضعیت بدنی بازیکنان بر می گردد.
شاهرخ بیانی در خصوص بازی استقلال برابر الشرطه اظهار داشت: استقلال مثل همیشه نبود و تیم یک مقدار خسته بود. بچه ها از نظر ریکاوری خوب آماده نشده بودند و خستگی در آن ها مشهود بود. آسیب دیدگی قائدی هم کار را برای استقلال سخت تر کرد تا در نهایت بازی مساوی شود.
وی در ادامه افزود: به نظر من استقلالی ها باید بیشتر روی بدن هایشان کار کنند تا این قدر مصدوم ندهند. یک تیم وقتی موفق است که از لحاظ بدنی هم در شرایط خوب باشد‌. به اعتقاد من استقلال یک جاهایی مشکل دارد که این همه مصدوم می دهد و باید این مشکل رفع شود.
پیشکسوت استقلال در خصوص بازی این تیم برابر الاهلی گفت: قطعا استقلال بازی سختی را پیشرو دارد اما امیدوارم آن ها خود را به اندازه کافی آماده این بازی کرده باشند و مشکل خستگی نداشته باشند تا بتوانند بازی بهتری را از خود به نمایش بگذارند.
بیانی در خصوص انتخاب اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی گفت: به نظر من اگر می خواستند اسکوچیچ را بیاورند، استراماچونی را می آوردند خیلی بهتر بود مخصوصا این که او کارنامه خیلی خوبی در فوتبال ما داشت و مربی آزاد هم بود. مشکل فوتبال ما این است که اتاق فکر ندارد و کمیته فنی نداریم که با جمع بندی تصمیمات درستی بگیرد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/306100/بیانی--استقلالی‌ها-باید-بیشتر-روی-بدن‌هایشان-کار-کنند
بستن   چاپ