آریا جوان
شکست واحدی مقابل نامدارترین اسنوکرباز جهان
جمعه 25 بهمن 1398 - 11:45:41
آریا جوان - شکست واحدی مقابل نامدارترین اسنوکرباز جهان
سایز متن الف الف
لینک کوتاه در کلیبرد کپی شد! http://akhr.ir/6066511
k ١.٣
٠
ایسنا / اسنوکر باز ایرانی که موفق شد در جمع ١٦ اسنوکر باز رقابتهای آزاد ولز قرار بگیرد مقابل رونی اُ سالیوان شکست خورد.
سهیل واحدی که در رقابتهای آزاد اسنوکر ولز شرکت کرده توانسته بود با درخششی فوق‌العاده در جمع ١٦ بازیکن برتر این مسابقات قرار بگیرد.
واحدی شب گذشته( پنجشنبه) در مقابل رونی اُ سالیوان مرد شماره شش رنکینگ حرفه ای های قرار گرفت و با نتیجه چهار بر صفر شکست خورد.
سالیوان در حال حاضر نامدارترین اسنوکر باز جهان است.او که یکی از موفق‌ترین اسنوکربازان تاریخ است، توانسته 5 بار قهرمان حرفه‌ای های جهان شود، هفت بار در مسابقات مستر به قهرمانی برسد و 7 بار برنده رقابتهای UK championships شود که تعداد قهرمانی های او در مسترز و UK championships رکوردی تاریخی به حساب می آید. سالیوان که بسیاری از رکوردهای تاریخ اسنوکر را به خود اختصاص داده، تاکنون بیش از 11 میلیون پوند از مسابقاتهای مختلف جایزه برده است.
واحدی توانست 7500 پوند جایزه نقدی را به خود اختصاص دهد. این اسنوکرباز ایرانی در دور اول توانست در یک بازی فوق العاده مقابل نفر بیستم رنکینگ جهانی به پیروزی برسد. همچنین او موفق شد نفر سیزدهم جهان را شکست دهد.
حسین وفایی دیگر اسنوکر باز ایرانی هم در این رقابت ها حضور داشت که در دور اول شکست خورد و از گردونه رقابت ها حذف شد.
رقابت‌های اسنوکر آزاد ولز در بخش حرفه‌ای‌ها 21 تا 27 بهمن ماه در حال برگزاری است. نیل رابرتسون مرد شماره 2 رنکینگ اسنوکر حرفه‌ای‌های جهان از کشور استرالیا مدافع قهرمانی این مسابقات به شمار می‌رود.
مجموع جوایز این مسابقات 405 هزار پوند است که نفر اول می‌تواند حدود 70 هزار پوند را برنده شود و نفر دوم 30 هزار پوند دریافت می‌کند.

http://www.javanannews.ir/fa/News/306103/شکست-واحدی-مقابل-نامدارترین-اسنوکرباز-جهان
بستن   چاپ