آریا جوان
تجربه بازیگر زن از بازی در سریال ترسناک تلویزیون
جمعه 25 بهمن 1398 - 13:43:24
آریا جوان - تجربه بازیگر زن از بازی در سریال ترسناک تلویزیون
سایز متن الف الف
لینک کوتاه در کلیبرد کپی شد! http://akhr.ir/6066863
٠
٠
آنا / بازیگر نقش پونه در سریال «ملکاوان» از جذاب بودن بازی در صحنه‌های دلهره‌آور این مجموعه تلویزیونی می‌گوید.
آسو پاشاپور از جمله بازیگران جوانی است که اولین نقش‌آفرینی جدی‌اش را در تلویزیون با سریال «مُلکاوان» و در قالب شخصیت «پونه» تجربه کرده است. به باور او، «ملکاوان» سریال متفاوتی است که جذابیتش را قبل از هر چیز مدیون فیلمنامه خوب و محکمش است. این بازیگر جوان حضور در سریال «ملکاوان» و همبازی شدن با باتجربه‌هایی مانند نازنین فراهانی، فریبا متخصص و پرویز فلاحی‌پور را یک خوش شانسی برای خود به عنوان بازیگری که در راه آغاز راه است، می‌داند و از همکاری با احمد معظمی به عنوان کارگردان اثر به نیکی یاد می‌کند.
به بهانه پخش سریال ملکاوان از شبکه آی‌فیلم بخش‌هایی از گفتگو با این بازیگر را مرور می‌کنیم.
پونه به لحاظ شخصیتی، می‌تواند کاراکتری ویژه و جذاب برای یک بازیگر جوان باشد. ارزیابی شما چیست؟
با توجه به اینکه چهار پنج سال است که از سن نوجوانی فاصله گرفته‌ام، نزدیک شدن به این نقش کمی برایم دشوار بود. از ویژگی‌های یک دختر نوجوان دور شده بودم، اما خانم تاجیک به‌عنوان یکی از نویسندگان سریال خیلی به من کمک کردند. نقش سختی بود و بالا و پایین زیاد داشت. پونه دختر افسرده‌ای بود. نمی‌دانم چقدر خوب توانسته‌ام نقش این کاراکتر را دربیاورم، اما برای خودم تجربه سختی بود. به هر حال، در اولین تجربه کار جدی‌ام، همه تمام تلاشم را به خرج دادم.
سریال ملکاوان از معدود آثاری است که در ژانر وحشت در تلویزیون ساخته شده و اتفاقاً یکی از شخصیت‌های درگیر در مسائل ترسناک سریال شخصیت پونه است. بازی در این سکانس‌های دلهره‌آور با چه جذابیت‌ها و چالش‌هایی برای‌تان همراه بود؟
من که تا به حال چه در تئاتر و چه تلویزیون ژانر وحشت را تجربه نکرده بودم. ژانر جدیدی است. فکر می‌کنم «ملکاوان» اولین سریالی باشد که با این ویژگی‌ها در تلویزیون روی آنتن رفته است. «ملکاوان» چند ژانر متفاوت دارد. بازی در صحنه‌های دلهره‌آور خیلی جذاب است. خودم این ژانر را تجربه نکرده بودم. از یک سو، بازی در آن سخت و از سوی دیگر، جذاب و جالب بود.
با بازخوردها و واکنش‌هایی از سوی بینندگان مواجه بوده‌اید؟
درباره خود شخصیت پونه بازخوردهای خیلی خوبی نگرفته‌ام. این شخصیت از آنجا که در مقابل مادرش می‌ایستد چندان محبوب پدر و مادرها نیست، اما از نوجوانان و همسن و سال‌های خودم بازخوردهای خوبی می‌گیرم. آن‌ها پونه را دوست دارند.

http://www.javanannews.ir/fa/News/306172/تجربه-بازیگر-زن-از-بازی-در-سریال-ترسناک-تلویزیون
بستن   چاپ