آریا جوان
مربی کروات سر سردار ایرانی را می‌برد!
جمعه 25 بهمن 1398 - 14:44:32
آریا جوان - مربی کروات سر سردار ایرانی را می‌برد!
سایز متن الف الف
لینک کوتاه در کلیبرد کپی شد! http://akhr.ir/6066945
k ٤.٧
٣
میزان / واکنش سردار آزمون به حضور اسکوچیچ در تیم ملی می‌تواند برای او دردسر‌هایی به دنبال داشته باشد.
چندی پیش و پس از انتخاب دراگان اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، سردار آزمون مهاجم تیم ملی کشورمان با انتشار استوری در صفحه شخصی خود در فضای مجازی (اینستاگرام) کنایه نیش‌داری به انتخاب اسکوچیچ به عنوان جانشین مارک ویلموتس زد و البته حمایتی هم از کی‌روش کرد. اگرچه آزمون در این این استوری مستقیما با کسی صحبت نکرد و فقط یک شعر را منتشر کرد، اما مشخص بود که به چه دلیل چنین متنی را با مخاطبانش به اشتراک می‌گذارد.
با این حال، اما ممکن است همین واکنش کوچک سردار به انتخاب اسکوچیچ، برای او حسابی گران تمام شود. در روز‌هایی که این اتفاق رخ داده، کاوه رضایی در بلژیک دوباره به روز‌های اوج خود برگشته و در هر بازی برای شارلروا یا گل می‌زند یا پاس گل می‌دهد. هرچند که از نباید از هت‌تریک‌های این بازیکن برای تیمش در همین چند هفته اخیر گذشت. درخششی که ممکن است در چرخشی عجیب، رضایی را تبدیل به مهاجم اول و سردار را در تیم ملی نیمکت‌نشین کند.
گفته می‌شود یکی از برنامه‌های اصلی اسکوچیچ در تیم ملی ایران، پایین آوردن میانگین سنی بازیکنان است. این در شرایطی است که اگر تاکتیک اسکوچیچ در ملوان، فولاد یا صنعت نفت آبادان را در نظر بگیریم او با یک مهاجم تیمش را راهی میدان می‌کند. از طرفی، در صورتی که اسکوچیچ قصد داشته باشد از کاوه رضایی در نوک پیکان خط حمله استفاده کند، باید بازیکنی را کنارش بازی دهد که با او هماهنگ باشد. برای این کار هم بازیکنی بهتر از علی قلی‌زاده وجود ندارد که هم درخشش خیره‌کننده‌ای در بلژیک داشته و هم با رضایی در این تیم به خوبی هماهنگ شده است.
کار سردار آزمون در تیم ملی تمام است؟!
اگرچه اسکوچیچ در مورد استوری سردار آزمون اعلام کرده بود که این چیز‌ها برایش اهمیتی ندارد، اما اطرافیان این سرمربی کروات معتقدند کار سردار آزمون در تیم ملی در دوران حضور اسکوچیچ تمام است. حتی اگر اینگونه هم نباشد جایگاه سردار در تیم ملی متزلزل شده و ممکن است همین موضوع مشکلاتی را برای او و حضور در تیمِ اسکوچیچ به وجود بیاورد.
حتی این احتمال وجود دارد که آزمون تنها قربانی تیم ملی در دوران اسکوچیچ نباشد. با توجه به سیاست جوانگرایی سرمربی جدید تیم ملی، شاید دیگر شاهد پوشیدن پیراهن تیم ملی بر تن بازیکنانی، چون مسعود شجاعی، اشکان دژاگه و... نباشیم. با این شرایط باید منتظر ماند و دید در اولین فهرست اسکوچیچ برای تیم ملی کدام بازیکنان دعوت می‌شوند و چه بازیکنانی غایب هستند تا تکلیف خیلی از ابهامات روشن شود.

http://www.javanannews.ir/fa/News/306201/مربی-کروات-سر-سردار-ایرانی-را-می‌برد!
بستن   چاپ