آریا جوان
لیدرها در استقلال قدرت زیادی دارند
جمعه 25 بهمن 1398 - 16:45:01
آریا جوان - لیدرها در استقلال قدرت زیادی دارند
سایز متن الف الف
لینک کوتاه در کلیبرد کپی شد! http://akhr.ir/6067284
٩٨٨
١
فارس / سرمربی سابق استقلال خوزستان گفت: نمی‌دانستم لیدرها در باشگاه استقلال خوزستان چقدر قدرتمند هستند.
سهراب بختیاری‌زاده در گفت‌وگو با برنامه فوتبال یک در مورد جدایی‌اش از استقلال خوزستان و استعفایش از این تیم گفت: واقعیت این است که من هنوز استقلال خوزستان را خانه خودم می‌دانم و نمی‌خواهم با صحبت‌هایم برای این تیم مشکل به وجود بیاید ولی وقتی صحبت‌های برخی مسئولان از جمله روشنایی را شنیدم تصمیم گرفتم مطالبی را بیان کنم.
وی ادامه داد: لیدرها در باشگاه استقلال خوزستان قدرت زیادی دارند. آنها می‌توانند بازیکنی که مورد نظرشان است را تشویق و یا او را تخریب کنند. متاسفانه در باشگاه استقلال خوزستان هر نتیجه‌ای می‌گرفتیم علیه تیم شعارهایی سرداده می‌شد.
بختیاری زاده افزود: چه می‌بردیم، چه می‌باختیم و چه مساوی می‌کردیم. حتی بارها روی سکوها علیه بازیکنان و یکی از دستیارانم شعار سر داده می‌شد. در این مورد بارها با مدیریت باشگاه صحبت کردم. لیدرها و کانون هواداری باشگاه استقلال خوزستان بخشی از این باشگاه هستند. من به خاطر اتفاقات یک بازی استعفا نکردم بلکه اتفاقات زیادی در بازی‌های مختلف رخ داد.
سرمربی سابق استقلال خوزستان با اشاره به حضور امیر خلیفه اصل به عنوان سرمربی در این تیم گفت: به امیر توصیه می‌کنم به هر قیمتی در استقلال خوزستان مربیگری نکند و من این تنها توصیه‌ای است که به این مربی دارم.

http://www.javanannews.ir/fa/News/306269/لیدرها-در-استقلال-قدرت-زیادی-دارند
بستن   چاپ