آریا جوان
معرفی بازی موبایلی که شما را به یاد جنگ ستارگان می‌اندازد
سه شنبه 29 بهمن 1398 - 12:01:09
آریا جوان - زومجی / بازی موبایل Neonverse Invaders Shoot "Em Up: Galaxy Shooter می‌تواند با محیط و فضای خود به یک نوستالژی به یاد‌ماندنی از سری بازی‌های Galaxiga تبدیل شود.
در Neonverse Invaders Shoot "Em Up شاهد سیر داستانی خاصی نیستیم و فقط باید به پیشروی در مراحل آن بپردازید و با چالش‌هایی جدید آشنا شوید. پس از شروع، سیستم بازی سعی دارد شما را با محیط اصلی آشنا کند و بخش‌های مختلف آن را نشان دهد. بعد از این که با قسمت‌های مختلف آشنا شدید باید به پیشروی در مراحل بپردازید. اگر سری بازی‌های معروف Galaxy Shooter را تجربه کرده باشید، با دیدن محیط و فضای مرحله اول بازی، صحنه‌های Galaxy Shooter برایتان تداعی می‌شود و حس نوستالژیک خاصی به شما دست می‌دهد. همانند باقی بازی‌های Galaxy Shooter وظیفه شما از بین بردن موانع و دشمنانی است که بر سر راهتان قرار می‌گیرند و باید با نابودی آن‌ها، مراحل را پشت سر بگذارید.

آریا جوان


مکانیزم و سیستم گیم‌پلی پیچیده نیست و به راحتی به آن عادت می‌کنید. تنها کنترلی که بر روی سفینه متحرک بازی دارید، جابجا کردن آن به سمت‌های مختلف است و باید با نگه داشتن انگشت خود بر روی صفحه آن را جابجا کنید. تا زمانی که انگشتتان را بر روی صفحه نگه داشته‌اید بازی ادامه پیدا می‌کند اما به محض این که انگشت خود را بردارید وارد محیط Pause می‌شوید. در واقع سیستم بازی سعی دارد با این کار از سختی مراحل بکاهد و به گیمر‌ها کمک کند. در هر مرحله تعدادی موانع و سفینه های دشمنان وجود دارد که باید تک تک آن‌ها را نابود کنید تا بتوانید به مرحله بعدی راه پیدا کنید.
نسخه اندروید مورد نیاز: 4.3 به بالا
حجم: 92 مگابایت
سبک: تفننی
رده سنی: درجه سنی 3

آریا جوان


*لینک دانلود برای اندروید - - - - - - - - - - - iOS * ( آموزش دانلود )

http://www.javanannews.ir/fa/News/309102/معرفی-بازی-موبایلی-که-شما-را-به-یاد-جنگ-ستارگان-می‌اندازد
بستن   چاپ