آریا جوان
Ankora؛ تجربه یک بازی ماجراجویی سرگرم کننده برای بقا
سه شنبه 29 بهمن 1398 - 14:06:22
آریا جوان - آخرین خبر / Ankora بازی سرگرم کننده در سبک بازی های ماجراجویی است که قصد معرفی آن را داریم.
داستان کلی بازی از این قرار است : تیم 5 که نام تیمی از فضانوردان است طی یک حادثه فضایی مجبور می شود در سیاره ای به نام آنکورا فرود اضطراری داشته باشد، آنکورا سیاره بسیار بزرگی است و پر است از تهدیدات و هیولاهای خطرناک! “مـان” نام یکی از اعضای تیم فضانوردان است ؛ او از آن آدم های شجاعی است که بی هیچ ترسی به قلب حادثه میزند و میداند چطور از جانش محافظت کند! سفینه تیم 5 هنگام فرود اضطراری قطعات آنتن ارتباطی خود را از دست داد، این قطعات در سیاره پخش شده اند و حالا مان باید تمام آن ها را پیدا کرده و آنتن ارتباطی را دوباره درست کند تا بتواند سیگنال کمک ارسال کند.

آریا جوان


زندگی در سیاره آنکورا آسان نیست. مان برای زنده ماندن در این سیاره قبل از هر چیز باید به دنبال آب و غذا باشد و از طرفی با شرایط آب و هوایی سیاره همچون باران، سردی و گرمی شدید هوا و شب هایی به غایت طولانی مبارزه کند! مان به زودی با آنک ها که در واقع ساکنان اصلی و بدوی سیاره هستند، آشنا خواهد شد و از آن ها کمک خواهد گرفت. آنک ها از دوران باستان در آنکورا زندگی می کرده اند و مردمانی مهربان هستند که مشاغل مختلفی همچون کشاورزی، ماهیگیری، تجارت، صنعت، شکار و تحقیق و علم اندوزی دارند.
چیزهایی همچون درست کردن ابزار، ساختن بنا، درست کردن جواهرات، پختن غذا و حتی درست کردن اکسیرهای جادویی. مان هم در برابر چیزهایی که یاد میگیرد ماموریت هایی را برای آنک ها انجام خواهد داد و بیشتر به آنها نزدیک خواهد شد!
نسخه اندروید مورد نیاز: 4.4 به بالا
حجم: 88 مگابایت
سبک: ماجراجویی
رده سنی: درجه سنی 7

آریا جوان


* لینک دانلود * (آموزش دانلود)

http://www.javanannews.ir/fa/News/309214/Ankora؛-تجربه-یک-بازی-ماجراجویی-سرگرم-کننده-برای-بقا
بستن   چاپ