آریا جوان
جزئیات جلسه وحدت اصولگرایان؛ پایداری به کم قانع نشد
چهارشنبه 30 بهمن 1398 - 11:44:24
آریا جوان - فارس / به دنبال توافق شب گذشته جبهه پایداری و شورای ائتلاف نیروهای انقلاب (متشکل از 11 حزب و نمایندگان اقشار و چهره های شاخص اصولگرا) برای ارائه لیست واحد، صبح امروز جلسه مشترکی برای تعیین مصادیق با حضور نمایندگان طرفین برگزار شد و خبرنگار فارس در گفتگو با چند عضو جلسه به جزئیاتی از این مذاکرات دسترسی پیدا کرد.
به گزارش خبرنگار فارس؛ در این جلسه صادق محصولی و آقاتهرانی و 2 نفر دیگر از اعضای جبهه پایداری به عنوان نمایندگان این حزب سیاسی و آقایان حدادعادل، قالیباف و نادران به نمایندگی از شورای ائتلاف به همراه چند فرد دیگر حضور داشتند.
اعضای جبهه پایداری بعد از قبول سرلیستی قالیباف، در کنار 3 عضو مشترک فعلی، 13 نفر از اعضای این حزب را برای قرار گرفتن در لیست مشترک پیشنهاد می کنند که در ادامه مذاکرات این پیشنهاد به 8 نفر تقلیل پیدا کرد.
طبق اطلاع خبرنگار فارس به ترتیب اولویت حجت‌الاسلام آقاتهرانی، تقی پور، رضوانی، خضریان، ابطحی، آلیا، لاجوردی، جعفری، عفت نژاد، صرامی، ایزدخواه، نوباوه و کلاته اسامی 13 نفر پیشنهادی جبهه پایداری برای حضور در لیست وحدت بودند.
یکی از حاضرین در جلسه به خبرنگار فارس گفت: پیشنهاد 8 تا 13 نفره جبهه پایداری مورد توافق قرار نگرفت و اعلام شد با توجه به حضور سایر احزاب و گروهها نهایتا 6 نفر قابلیت تخصیص به جبهه پایداری وجود دارد.
این پیشنهاد مورد موافقت جبهه پایداری قرار نگرفت و جلسه صبح بدون نتیجه پایان یافت.
گفته می شود هنوز تلاش‌هایی برای وحدت از سوی برخی اصولگرایان ادامه دارد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/310027/جزئیات-جلسه-وحدت-اصولگرایان؛-پایداری-به-کم-قانع-نشد
بستن   چاپ