آریا جوان
The Detective؛ در نقش یک کارآگاه خصوصی معماها را حل کنید
شنبه 3 اسفند 1398 - 13:25:15
آریا جوان - آخرین خبر / برای معرفی بازی موبایلی امروز به سراغ Find The Differences - The Detective رفته ایم که یک بازی راز آلود و سرگرم کننده در سبک بازی های پازل و فکری است.
حتماً با بازی هایی که در آنها دو تصویر تقریباً یکسان مشاهده می کنید و باید اختلافات جزئی آنها را پیدا کنید آشنا هستید. حالا فکر کنید یک داستان به این ماجرا اضافه شود… جالب است، نه؟ بازی Find The Differences – The Detective برای این ساخته شده است که ذهن شما را درگیر کند. در این بازی بازیکنان در نقش یک کارآگاه خصوصی هستند که استخدام شده اند تا صحنه های جرم را برسی کنند و تبهکاران را دستگیر کنند.
از لحاظ گیم پلی این بازی بسیار آسان است و شما به عنوان یک کارآگاه باید با استفاده از یافته های تان در مدت زمانی که برای شما مشخص شده است پرونده‌ های مختلف را حل کنید. همانطور که پیش تر اشاره شد، بازیکنان باید به دو تصویر تقریباً یکسان نگاه کنند و اختلافات آنها را پیدا کنند. تنها کافیست روی آیتمی که در یک تصویر مشاهده می کنید اما در تصویر دیگر وجود ندارد ضربه بزنید. در هر مرحله از بازی، 5 اختلافات در تصاویر توسط سیستم بازی مشخص می شود که دانستن این موضوع به بازیکنان کمک می کند کنترل بیشتری روی زمان بازی داشته باشند.

آریا جوان


20 پرونده با داستان های مختلف در این بازی وجود دارد و هر پرونده دارای چند لول است که بازیکنان را در بیش از 200 لول به چالش می کشد. اگر در مرحله ای گیر افتادید و نتوانستید ادامه دهید، می توانید روی لامپ زردی که در بالا و سمت راست صفحه نمایش قرار دارد ضربه بزنید تا شما را راهنمایی کند. زمانی که نتوانید یکی از لول ها را با موفقیت به پایان برسانید یکی از جان های خود را از دست می دهید. اگر همه جان های شما به پایان برسند مجبور می شوید مجدداً از ابتدای مرحله بازی کنید.
نسخه اندروید مورد نیاز: 4.1 به بالا
حجم: 98 مگابایت
سبک: پازل
رده سنی: درجه سنی 7

آریا جوان


* لینک دانلود * ( آموزش دانلود )

http://www.javanannews.ir/fa/News/312415/The-Detective؛-در-نقش-یک-کارآگاه-خصوصی-معماها-را-حل-کنید
بستن   چاپ