آریا جوان
معرفی بازی ساده و سرگرم کننده Castle Ramble
يکشنبه 4 اسفند 1398 - 10:36:10
آریا جوان - زومجی / هنوزم بسیاری از بازیکنان بازی‌های ساده و آفلاینی را ترجیح می‌دهند که بتوانند آن را در هر زمان و مکانی تجربه کننده و با آن سرگرم شوند. این گونه بازی‌ها دارای بخش‌های چند نفره‌ی بزرگ نیستند و بازیکنان می‌توانند با کنترل‌های ساده آن، تجربه‌ی راحت از گیم‌پلی روان این بازی‌ها داشته باشند. Castle Ramble یک اثر سرگرم کننده آرکید و پلتفرمر است که امروز قصد معرفی آن را داریم.
گیم‌پلی این بازی در دسته‌بندی پلتفرمر 2 بعدی بی‌انتها قرار می‌گیرد که دارای مراحلی است که به‌طور تصادفی ساخته می‌شوند و به همین خاطر تجربه‌ی بازی هیچگاه تکراری و خسته کننده نخواهد شد. روند بازی Castle Ramble به این شکل است که بازیکنان در نقش پادشاهی جنگجو قرار می‌گیرند که باید به کمک چکش جادویی خود، قلعه‌ی خود که توسط خوک‌ها و موجودات جادویی اشغال شده را پس بگیرد.

آریا جوان


بازیکنان می‌توانند پادشاه را تمرین دهند و میزان آسیب ضربه‌های مختلف او را افزایش دهند. هر مرحله از این بازی تا زمانی ادامه دارد که پادشاه بتواند موجوداتی که قلعه او را اشغال کرده‌اند را از بین ببرد. با پیشرفت در بازی و هم زمان با قوی‌تر شدن پادشاه، تعداد دشمنان نیز بیشتر شده و انواع مختلفی از آنها قلعه‌ی پادشاه را اشغال می‌کنند.
نسخه اندروید مورد نیاز: 4 به بالا
حجم: 12 مگابایت
سبک: تفننی
رده سنی: درجه سنی 3
*لینک دانلود برای اندروید - - - - - - - - - iOS * ( آموزش دانلود )

http://www.javanannews.ir/fa/News/313052/معرفی-بازی-ساده-و-سرگرم-کننده-Castle-Ramble
بستن   چاپ