آریا جوان
معرفی بازی Draw Chilly؛ ماجراجویی در برزخ
دوشنبه 5 اسفند 1398 - 11:23:58
آریا جوان - زومجی / بازی موبایل Draw Chilly یک آرکید عالی با گرافیک دوبعدی و پیکسلی است که داستانی را در مورد شخصی به اسم ولادمیر، یاران او، برزخ و سواران آخرالزمان با روایت طنزگونه دنبال می‌کند.
در این بازی شما در نقش یک مکانیک به نام ولادمیر قرار می‌گیرید که باید به کمک چهار سوار آخرالزمان بشتابید و یک شهر را که پر از میمون‌های مهاجم و دیوانه شده‌ است از اعماق برزخ بالا بکشید. در طول این مسیر خطرناک یک تیم از مکانیک‌های خبره شما را همراهی می‌کنند. داستان بازی روایت جذابی دارد و در قسمت‌هایی از داستان با شخصیت‌هایی از دنیا‌های موازی روبه‌رو می‌شویم. گیم‌پلی بازی تنوع خوبی دارد و شخصیت اصلی دارای حرکات ویژه مختلفی است.

آریا جوان


داستان بازی از جایی شروع می‌شود که ولادمیر مکانیک بخت‌برگشته‌ی ما یک روز در حالی که سخت مشغول کار بود با یک ماشین تصادف می‌کند و راهی دنیای پس از مرگ می‌شود. اما به‌جای اینکه به بهشت یا جهنم فرستاده شود چشمش را که باز می‌کند خود را در حال گفت‌وگو با فرشته‌ی مرگ می‌بیند. فرشته مرگ اعتراف می‌کند که ولادمیر اشتباهی به اینجا فرستاده شده است و دلیل این اشتباه یک موجود مزاحم است که میمون‌هایی را از جهنم روانه برزخ کرده و همه کارها را مختل کرده است. مرگ از ولادمیر درخواست می‌کند حالا که تا اینجا آمده است به سواران آخرالزمان کمک کند تا موجود مزاحم و میمون‌های بدجنس را از برزخ بیرون کنند و به جهنم یعنی جایی که به آن تعلق دارند بفرستند. ولادمیر هم که کلا آدم دست از جان شسته‌ای است و برایش فرقی نمی‌کند در برزخ میمون بکشد یا هر کار دیگری. وی پیشنهاد را قبول می‌کند و حالا باید با یک تیم کارکشته از مکانیک‌های شجاع و خوش‌قلب به جنگ باس‌فایت‌های مختلف برود و مرحله به مرحله شهر را از اعماق برزخ بالا بکشد و دشمنان را از بین ببرد. داستان بازی در دنیای بازی Peace, Death جریان دارد.
* لینک دانلود برای iOS *

http://www.javanannews.ir/fa/News/313918/معرفی-بازی-Draw-Chilly؛-ماجراجویی-در-برزخ
بستن   چاپ