آریا جوان
ربیعی: از امروز مواد شوینده و پاک کننده به مقدار کافی عرضه خواهد شد/حریرچی: اگر تعداد کشته شدگان قم، نصف یا یک چهارم عدد اعلام شده نماینده قم باشد، من استعفا میدهم
دوشنبه 5 اسفند 1398 - 14:20:13
آریا جوان - معاون کل وزارت بهداشت گفت: افراد مبتلا به کرونا حدودا بین 59 تا 61 نفر است و فوت شدگان به 12 نفر رسیده است.آمار فوتی های ما یک درصد است و فوت 50 نفر در قم بواسطه کرونا را تکذیب میکنم.

مدیرکمیته اطلاع رسانی ستاد ملی مبارزه با کرونا:گفت :از همه احزاب و رسانه ها می خواهیم از سیاسی کردن مساله ویروس کرونا اجتناب کنند.
ربیعی افزود: از امروز مواد شوینده و پاک کننده به مقدار کافی عرضه خواهد شد.


در همین رابطه معاون کل وزارت بهداشت گفت: افراد مبتلا به کرونا حدودا بین 59 تا 61 نفر است و فوت شدگان به 12 نفر رسیده است.آمار فوتی های ما یک درصد است و فوت 50 نفر در قم بواسطه کرونا را تکذیب میکنم.
معاون کل وزارت بهداشت اضافه کرد: اگر تعداد کشته شدگان قم، نصف یا یک چهارم عدد اعلام شده نماینده قم باشد، من استعفا میدهم.

http://www.javanannews.ir/fa/News/314047/ربیعی--از-امروز-مواد-شوینده-و-پاک-کننده-به-مقدار-کافی-عرضه-خواهد-شد-حریرچی--اگر-تعداد-کشته-شدگان-قم،-نصف-یا-یک-چهارم-عدد-اعلام-شده-نماینده-قم-باشد،-من-استعفا-میدهم
بستن   چاپ