آریا جوان
استقبال فوق‌العاده از فیلم «یلدا» در جشنواره برلین
دوشنبه 5 اسفند 1398 - 14:28:03
آریا جوان - سینما تیکت / یلدا در اولین نمایش اروپایی خود در هفتادمین جشنواره برلین و در بخش رقابتی نسل روز 23 فوریه چهارم اسفند ماه در سالن اصلی زو پالاس ( کاخ جشنواره در زمان آلمان غربی) با حضور مسعود بخشی نویسنده و‌کارگردان و بهناز جعفری، بابک کریمی و فرشته حسینی بازیگران فیلم به نمایش در آمد و با استقبالی فوق العاده روبرو شد.
بلیطهای 900 صندلی سالن در دو ساعت به فروش رسیده بود. مسعود بخشی در سخنانی پیش از نمایش یلدا با سپاس از مردم و زنان ایرانی گفت همیشه از آنها آموخته که امیدوار و صبور و مومن باشد. یلدا پنج نمایش دیگر در روزهای 25 فوریه( سالن کوبیکس) 26 و 28فوریه( اورانیا)و 29 فوریه( سینه مکس 1)در جشنواره برلین خواهد داشت .این فیلم همچنین در روزهای 21 فوریه(سالن سیمون بلیوار) و 22 فوریه( سالنهای سینه مکس 10و کوبیکس 8) سه نمایش در بازار فیلم خواهد داشت که توسط پخش کننده و فروشنده جهانی فیلم پیرامید اینترنشنال برای خریداران ترتیب داده شده است.

آریا جوان


یلدا توسط علی مصفا با مشارکت موسسه مستقل هنری بن گاه (مسعود و محمود بخشی) و حمایت ایرج تقی پور و بنیاد فارابی تهیه شده و #صدف_عسگری ، #بهنازجعفری ، #بابک_کریمی ، #فرشته_صدرعرفایی ، #فرشته_حسینی و آرمان درویش ایفاگر نقشهای اصلی آن هستند.

http://www.javanannews.ir/fa/News/314095/استقبال-فوق‌العاده-از-فیلم-«یلدا»-در-جشنواره-برلین
بستن   چاپ