آریا جوان
RollerCoaster؛ مدیریت یک پارک تفریحی را برعهده بگیرید
دوشنبه 5 اسفند 1398 - 18:47:06
آریا جوان - زومجی / بازی موبایل RollerCoaster Tycoon Story، جدیدترین نسخه از سری RollerCoaster Tycoon، مدیریت پارک و شهربازی را با سبک معمایی Match-3 ترکیب می‌کند.
هسته اصلی گیم‌پلی بازی RollerCoaster Tycoon Story براساس پازل‌ها است. به‌طور کلی بازی دارای یک چرخه ساده است. بازیکن ابتدا با حل کردن معماها بلیط دریافت می‌کند و سپس از آن برای ارتقا یا تعمیر پارک استفاده می‌کند. با ورود به بازی و شروع فصل اول، ورودی یک پارک را مشاهده می‌کنیم که نیاز به تعمیر و پاکسازی دارد. جمع‌آوری زباله‌ها و رنگ کردن دیوارها از این دست موارد هستند. هزینه انجام هر یک از این‌ ماموریت‌ها صرف بلیط است و بازیکنان این بلیط‌ها را باید از حل کردن معماها به دست آورند. با ورود به صفحه پازل‌ها تعدادی اشیای مختلف می‌بینیم که هر کدام در یک کاشی با استفاده از سیستم ریلی درکنار یکدیگر قرار گرفته‌اند. بازیکن باید با مطابقت دادن شکل‌های شبیه به هم و کنار هم قرار دادن آن‌ها، موارد مشابه را حذف کند.

آریا جوان


روش کار به‌این صورت است که بازیکن با حرکت دادن کاشی‌ها در مسیر ریل‌ها و کنار هم قرار دادن حداقل سه تا از شکل‌های شبیه به هم، آن‌ها را از بین می‌برد. البته لزومی ندارد این سه شکل در یک ردیف قرار بگیرند و فقط لازم است درکنار هم قرار گرفته باشند. با قرار دادن تعداد بیشتری از قطعه‌ها کنار هم، پاداش یا بوستر دریافت می‌کنید که می‌توانید برای ساده‌تر شدن پازل‌ها استفاده کنید. برای مثال با مطابقت دادن هم‌زمان پنج مورد از شکل‌ها یک بالون به شما هدیه داده می‌شود که تا شعاع سه کاشی، قطعات را منفجر می‌کند یا با کنار هم قرار دادن چهار شکل مشابه، یک مته دستی هدیه می‌گیرید که با استفاده از آن کاشی‌های مجاور از بین می‌روند. در سمت چپ یک نوار رنگین کمانی‌ وجود دارد. با هر بار حذف اجسام مشابه امتیاز دریافت می‌کنید و قسمتی از این نوار پر می‌شود. هر بار که این نوار پر می‌شود از بازیکن خواسته می‌شود بین سه مورد از شکل‌ها، یکی را انتخاب کند. با این کار همه شکل‌های مشابه انتخاب شده که روی صفحه هستند از پازل حذف می‌شوند.
نسخه اندروید مورد نیاز: 4.4 به بالا
حجم: 49 مگابایت
سبک: معمایی
رده سنی: درجه سنی 3

آریا جوان


*لینک دانلود برای اندروید - - - - - - - - - - iOS * (آموزش دانلود)

http://www.javanannews.ir/fa/News/314312/RollerCoaster؛-مدیریت-یک-پارک-تفریحی-را-برعهده-بگیرید
بستن   چاپ