آریا جوان
قانون جریمه مشمولان غایب در سال آینده اجرا نمی شود
سه شنبه 6 اسفند 1398 - 12:06:38 PM
آریا جوان - رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا : همان طور که قانون جریمه مشمولان غایب در سال جاری اجرا نشده است، در سال آینده نیز به هیچ وجه اجرا نمی‌شود.

سردار "تقی مهری" اظهار کرد: به هیچ وجه دولت برنامه‌ای برای اجرای مجدد این قانون در سال آینده نخواهد داشت و مشمولان غایب می‌بایست برای تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خود اقدام کنند.
وی ادامه داد: با توجه به حذف قطعی قانون جریمه، همه مشمولان غایب می‌بایست برای تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خود از طریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی پلیس+10 اقدام کنند.
رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا تصریح کرد: با توجه به اهتمام ویژه رده‌های نیروی انتظامی و همه دستگاه‌های اجرایی در طرح شناسایی مشمولان غایب، ارائه نشدن خدمات به آنان در دستور کار قرار گرفته است و با اجرای دقیق قانون خدمت وظیفه عمومی، محرومیت‌های اجتماعی آنان نیز با شدت بیشتر پیگیری می‌شود، بنابراین این افراد می‌بایست برای تعیین تکلیف خود اقدام کنند.
سردار مهری عنوان کرد: مشمولان غایب درصورتی که برای تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خود اقدام نکنند، برابر ماده 10 و 58 قانون خدمت وظیفه عمومی با محرومیت‌های اجتماعی از جمله حذف تسهیلات بانکی، حذف استخدام و به کارگیری در دستگاه‌های دولتی و خصوصی به هر صورت (رسمی، پیمانی، روزمزد و خرید خدمت، اخذ پروانه کسب و...) مواجه می‌شوند.

http://www.javanannews.ir/fa/News/314788/قانون-جریمه-مشمولان-غایب-در-سال-آینده-اجرا-نمی-شود
بستن   چاپ