آریا جوان
اظهارات غیر مسئولانه فریده شجاعی برای بازی با کرونا!
سه شنبه 6 اسفند 1398 - 15:03:37
آریا جوان - ایسنا / نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال می‌گوید به دلیل آغاز اردوهای تیم ملی باید دیدارهای لیگ برتر برگزار شود.
در حالی که ویروس کرونا برخی از مسابقات ورزشی را لغو کرده است اما دیدارهای لیگ برتر بسکتبال بانوان انجام می‌شود.
فریده شجاعی نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال در مورد برگزاری مسابقات بانوان به ایسنا گفت: روزهای آخر لیگ برتر است، دیدارهای رفت تمام شده و دیدار برگشت رده بندی هم به پایان رسید که فردا بعد از بازی سوم جایگاه تیم‌های سوم و چهارم مشخص می‌شود. دیدار فینال هم پنجشنبه برگزار می شود اما لیگ یک و دو را تعطیل کردیم.
او در ادامه افزود: بازی‌ها را بدون تماشاگر برگزار می‌کنیم. تیم گرگان باید تا روز بازی به تهران بیاید و ما نمی‌توانیم این مسابقه را لغو کنیم چون قرارداد بازیکنان تمام و تمرینات تیم ملی شروع می‌شود که باید دو سفر برای کسب سهمیه المپیک انجام بدهیم، بنابراین نمی‌توانیم کاری کنیم. البته الان جلسه داریم و باید تصمیم نهایی را بگیریم اما فکر می‌کنم این بازی برگزار شود.
نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال بیان کرد: خیلی جاها بازی می‌کنند. بازی تیم ملی بسکتبال با قطر و دیدار رده بندی لیگ بانوان هم انجام شد. با رعایت اصول بهداشتی باید کارمان را انجام دهیم.
شجاعی در پاسخ به این سوال که آیا امکانات لازم برای چک کردن وضعیت سلامتی بازیکنان را دارید؟ گفت: ما سالن و توپ را ضدعفونی می‌کنیم و تا جایی که به ما مربوط می‌شود اصول بهداشتی را رعایت می‌کنیم. ممکن است با فدراسیون پزشکی تماس بگیریم تا همراه با تست دوپینگ برای چک کردن درجه حرارت بازیکنان پزشک به محل مسابقه بفرستند.

http://www.javanannews.ir/fa/News/314929/اظهارات-غیر-مسئولانه-فریده-شجاعی-برای-بازی-با-کرونا!
بستن   چاپ