آریا جوان
هزار روز تا شروع جام جهانی 2022 قطر
سه شنبه 6 اسفند 1398 - 15:03:40
آریا جوان - ایسنا / 1000 روز دیگر تا شروع جام جهانی 2022 قطر باقی مانده است و از فردا شمار روزهای باقی مانده تا شروع جام جهانی 3 رقمی می‌شود.
به نقل از فیفا، دقیقاً هزار روز دیگر، جهان فوتبال دوباره برای بزرگ‌ترین نمایش فوتبال در زمین - در بی‌نظیرترین مکان - گرد هم خواهند آمد. اولین جام جهانی فیفا در خاورمیانه و جهان عرب اطمینان خواهد داد که طرفداران هر 32 تیم همیشه هشت استادیوم خیره کننده، برخی موزه‌های در سطح جهانی و تپه‌های بیابانی را در دسترس خواهند داشت.
تاکنون 136 بازی از 900 بازی انتخابی در جام جهانی انجام شده است. زیرساخت‌های مسابقات به سرعت در حال تکامل در داخل و اطراف دوحه هستند. دو استادیوم کاملاً عملیاتی شدند: ورزشگاه بین‌المللی خلیفه و الجنوب. سه ورزشگاه دیگر - آموزش و پرورش، الریان و البیت - امسال افتتاح می‌شوند و سه استادیوم باقی مانده نیز در ادامه افتتاح خواهند شد.
جیانی اینفانتینو با تمجید از امکانات قطر گفت: قطر در جایگاهی قرار دارد که هیچ کدام از میزان های جام جهانی در این مدت در آن قرار نداشتند. مطمئن هستیم خیلی از افراد در دنیا با شور و شوق فوتبالی بالایی که این منطقه دارد آشنا می شوند. جام جهانی 2022 دروازه ورود جهانیان به این منطقه فوتبال خیز است.

http://www.javanannews.ir/fa/News/314932/هزار-روز-تا-شروع-جام-جهانی-2022-قطر
بستن   چاپ