آریا جوان
پازل‌های ورزشی را به مضحکانه‌ترین روش حل کنید!
سه شنبه 6 اسفند 1398 - 15:04:25
آریا جوان - آخرین خبر / Troll Face Quest: Sports Puzzle – صورت مسخره و پازل های ورزشی عنوانی دیگر از سری بازی های تفننی Troll Face Quest در سبک پازلی است که قصد معرفی آن را در ادامه داریم.
این بازی ها با نگرشی کاملاً متفاوت نسبت به دیگر بازی های ویدئویی ساخته و عرضه می شوند. در این بازی همه چیز مسخره و مضحک است! حتی خود سازنده بازی نیز در معرفی این عنوان می گوید که آماده مسخره شدن باشید! این ایده اگرچه خیلی عجیب و بی معنی به نظر می رسد اما به هر حال باید گفت که استودیوی Spil Games با همین ایده طرفداران بسیاری پیدا کرده است. در واقع شاید بهتر است بگوئیم که نقطه عطف این سری از بازی ها همین نگرش مسخره و به نظر بی مزه آن هاست.

آریا جوان


چرا که بعضی چیزها وقتی بیش از حد بی مزه باشند، به نوبه خود سرگرم کننده شوند و سری بازی های Troll Face Quest دقیقاً مصداق بارز این گفته هستند. با این حال باید گفت که نباید این بازی را جدی بگیرید چون هر چیزی که در آن ببینید هیچ سنخیتی با واقعیت ندارد! در طول این بازی پازل های زیادی در مسیر شما قرار خواهد گرفت که باید آن ها را با فکر و تمرکز حل کنید. اما باز هم تأکید می کنیم، تمام ماهیت و محتوای این بازی تمسخرآمیز و به دور از انتظار هستند. بنابراین در این پازل ها به دنبال نکات خیلی خاص یا حرفه ای نباشید و سعی کنید احمقانه ترین حالت های ممکن را برای حل آن ها پیدا کنید.
نسخه اندروید مورد نیاز: 4.2 به بالا
حجم: بسته به دستگاه های مختلف متفاوت است
سبک: معمایی
رده سنی: درجه سنی 12

آریا جوان


* لینک دانلود * ( آموزش دانلود )

http://www.javanannews.ir/fa/News/314943/پازل‌های-ورزشی-را-به-مضحکانه‌ترین-روش-حل-کنید!
بستن   چاپ