آریا جوان
خوشه طلایی به فکری رضایتنامه نداد
سه شنبه 6 اسفند 1398 - 16:09:53
آریا جوان - ورزش 3 / باشگاه خوشه طلایی برای حضور محمود فکری درتیم نساجی رضایتنامه ای صادر نکرده است.
تیم خوشه طلایی برای صدور رضایتنامه محمود فکری به منظور حضور در تیم نساجی شرط و شروطی تعیین کرده است که در صورت عدم برآورده شدن این شرایط از این مربی به کمیته تعیین وضعیت شکایت خواهد کرد.
پرویزی مالک باشگاه خوشه طلایی این خبر را تایید کرد. نساجی سومین تیم محمود فکری در فصل جاری به شمار می رود. او پیش از این در تیم های آلومینیوم اراک و خوشه طلایی حضور داشت.
محمود فکری امروز معارفه شد و قرار است در بازی با ماشین سازی روی نیمکت تیم نساجی بنشیند.
البته باید به این نکته اشاره کرد؛ در صورت عدم صدور رضایتنامه محمود فکری از سوی باشگاه خوشه طلایی ممکن است مشکلاتی برای تیم نساجی هم درست شود. به این خاطر که کمیته تعیین وضعیت در تازه ترین آراء صادره باشگاه ها را هم در برخی از جابجایی ها مقصر دانسته است و احکامی را علیه آنها صادر کرد. جالب اینکه در یکی از پرونده ها به دلیل شکایت باشگاه نساجی؛ باشگاه شهر خودرو دو پنجره نقل و انتقالات آتی را از دست داد و دو بازیکن نیز به پرداخت بیش از 7 میلیارد تومان در حق باشگاه نساجی محکوم شدند.
پرویزی مالک باشگاه خوشه طلایی در این باره گفت:« همان طور وقتی که بازیکن و مربی از سوی باشگاه کنار گذاشته می شوند، علیه باشگاه شکایت می کنند و محق تشخیص داده می شوند اصولی است باشگاه هم بعد از – از دست دادن بازیکن و مربی حقوق خود را مطالبه کند. ما در این برهه حساس که برای صعود به لیگ برتر تلاش می کنیم اصلا حاضر نبودیم مربی خود را از دست بدهیم، اما با اصرار محمود فکری قرار شد این مربی به نساجی برود. واقعیت این است ما رضایتنامه ای برای حضور او در تیم نساجی صادر نکردیم. برای صدور رضایتنامه شرط و شروطی داریم که این شرط و شروط باید از سوی محمود فکری یا باشگاه نساجی بر آورده شود.»

http://www.javanannews.ir/fa/News/314977/خوشه-طلایی-به-فکری-رضایتنامه-نداد
بستن   چاپ