آریا جوان
واکشن یوفا به احتمال لغو مسابقات و بازی های یورو 2020 به خاطر کرونا
سه شنبه 6 اسفند 1398 - 18:31:20
آریا جوان - آخرین خبر / میشل یووا، نایب رئیس یوفا روز سه شنبه گفت که تورنمنت های اروپایی شامل یورو در تابستان فقط در صورتی لغو خواهد شد که شرایط اورژانسی اعلام شود و در حال حاضر کنفدراسیون فوتبال اروپا فعلا در مرحله مکث قرار دارد که مدام با برخی از مسئولان دولتی کشورهای مختلف در تماس هستند.
به گزارش فوتبالی، یووه در مصاحبه با رادیو ملی ایتالیا یعنی "رای اسپورت" گفت:" فعلا در مرحله انتظار قرار داریم. شرایط همه کشورها را دنبال می کنیم. فوتبال باید توصیه مسئولان دولتی کشورها را مورد توجه قرار می دهیم. تلاش می کنیم تا مسابقات متوقف نشوند.روند مسابقات فقط در صورتی متوقف می شوند که اوضاع بحرانی اعلام شوند."
یورو 2020 قرار است که در 12 کشور مختلف برگزار شود که افتتاحیه مسابقات در ایتالیا و ورزشگاه المپیک رم برنامه ریزی خواهد شد. در مجموع سه بازی مرحله گروهی و یک بازی یک چهارم نهایی قرار است که در رم برگزار شود.ایتالیا یکی از کشورهایی است که به شدت درگیر بیماری کروناست که تا کنون 280 نفر در این کشور به بیماری مبتلا شده اند و هفت نفر در شمال ایتالیا جان باخته اند.در حال حاضر تمامی بازیهای لیگ ایتالیا که در مناطق شیوع بیماری برگزار می شود، بدون تماشاگر است که یکی از این بازیها دولل حساس میان یوونتوس و اینتر است. اینتر نیز بازی خود در لیگ اروپا مقابل لودوگورتس را بدون تماشاگر بازی می کند.

http://www.javanannews.ir/fa/News/315086/واکشن-یوفا-به-احتمال-لغو-مسابقات-و-بازی-های-یورو-2020-به-خاطر-کرونا
بستن   چاپ