آریا جوان
کل‌کل جالب جورجینا با رونالدو در بدمینتون!
سه شنبه 6 اسفند 1398 - 19:41:57
آریا جوان - آخرین خبر / کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی یوونتوس در بخش استوری اینستاگرام خود تصاویر جالبی از بدمینتون بازی کردن با نامزدش جورجینا رودریگز منتشر کرده است که به نظر می رسد رقابت میان آنها در این بازی خیلی داغ است.
به گزارش فوتبالی، در این ویدئو جورجینا خطاب به کریستیانو می گوید:"شکستت می دهم. به تو گفته بودم که این تمرین آمادگی بدنی خوبی است و قطعا این را به تو ثابت خواهم کرد." بازیکن پرتغالی هم به نظر می رسد که از این حس رقابت جویی نامزدش بدش نیامده و به همین خاطر خطاب به او می گوید:" چقدر جدی شدی!"
در نهایت این بازی نیمه تمام می ماند چرا که آلانا مارتینا، دختر کوچک خانواده، جورجینا را صدا می زند و به همین خاطر در نهایت نمی دانیم که کدام یک از دو طرف برنده این مسابقه بوده است.
رونالدو که با 205 میلیون هوادار محبوب ترین انسان در شبکه اجتماعی اینستاگرام است اخیرا صفحه تازه تاسیس شده پسرش جونیور را تاسیس کرده است.در عرض چند ساعت، صفحه پس 10 ساله رونالدو به بیش از نیم میلیون هوادار رسیده است. پسر بزرگ رونالدو اخیرا به همراه جورجینا برای حضور در "هفته مد" به میلان رفته است. او به حضور در چنین مراسم هایی عادت دارد و مادرخوانده اش را نیز همراهی کرد. جونیور در تیم نونهالان یوونتوس توپ می زند.

http://www.javanannews.ir/fa/News/315145/کل‌کل-جالب-جورجینا-با-رونالدو-در-بدمینتون!
بستن   چاپ