آریا جوان
شوخی با نیمار؛ دیزنی‌مار!
سه شنبه 6 اسفند 1398 - 21:01:44
آریا جوان - آخرین خبر / عادل یاسین هافبک بوردو با تکل خشن نیمار در دقیقه 92 بازی تیمش و پی اس جی مواجه شد. نیمار روی این صحنه کارت زرد دومش را گرفت و اخراج شد.
به گزارش فوتبالی، یاسین حالا در صفحه اینستاگرام با لحنی مملو از شوخی خواستار لغو کارت زرد و عدم محرومیت نیمار شد. یاسین که تا قبل از پیوستن به بوردو در ژانویه 2019 هم تیمی نیمار در پی اس جی بود، با 5.5 میلیون یورو از این تیم جدا شد. وی صحنه تکل نیمار را در استوری اینستاگرام خود منتشر کرد و در موردش نوشت: "دیزنی‌مار پاریس (اشاره به شهر بازی دیزنی در پاریس). از مسئولان لیگ فرانسه می خواهم که کارت قرمزش را لغو کنند چرا که من برای شهر بازی هزینه بلیت نپرداخته بودم!"
حالت عادل یاسین در تصویر مذکور به شکلی است که انگار سوار بر یکی از دستگاه های شهر بازی والت دیزنی شده است.چهارشنبه سازمان لیگ فرانسه در مورد محرومیت نیمار تصمیم می گیرد. این بازیکن قطعا بازی بعدی تیمش در لیگ فرانسه را از دست می دهد اما این محرومیت ممکن است که طولانی تر شود. نیمار بدین ترتیب قطعا در بازی مقابل دیژون در پارک دو پرنس حضور نخواهد داشت. بازی پی اس جی و بوردو با برد چهار بر سه به سود تیم پاریسی به پایان رسید.

http://www.javanannews.ir/fa/News/315182/شوخی-با-نیمار؛-دیزنی‌مار!
بستن   چاپ