آریا جوان
مسئولان کمک کنند فشنگ‌ها آزاد شود
چهارشنبه 7 اسفند 1398 - 04:44:17
آریا جوان - فارس / سرمربی تیم ملی تفنگ ایران گفت: ما فشنگ ها را خریداری کرده ایم اما در گمرک فرودگاه مانده و نتوانستیم آن را آزاد کنیم.
الهام هاشمی درباره حضور در تورنمنت دانمارک و اردوی هانوفر، اظهار داشت: هم اردو و هم تورنمنت خوبی داشتیم. با توجه به اینکه 4 مسابقه پشت سر هم در دانمارک داشتیم خیلی تجربه خوبی بود.
وی افزود: 4 مسابقه باعث می شد تا ورزشکاران ما به نقاط ضعف و قوت خود پی ببرند برای روزهای بعد از آن استفاده کنند. البته روز آخر کمی خسته شده بودند اما بازهم روز آخر یک طلا گرفتیم. 5 ورزشکار رشته تفنگ که به این تورنمنت اعزام شدند در مجموع 4 طلا، یک نقره و یک برنز گرفتند و از نظر امتیازی و رکورد سطح خوبی داشتند.
سرمربی تیم ملی تفنگ ایران با اشاره به برنامه های در نظر گرفته شده تاالمپیک، خاطرنشان کرد: خوشبختانه وضعیت خوب و امیدوارکننده ای را شاهد هستیم. بعد از تورنمنت دانمارک اردوی چهار روزه در هانوفر برگزار کردیم. اگرچه کوتاه بود اما در همان چهار روز هم بچه های ما توانستند با فشنگ خوب تمرین کنند. روز آخر هم رکوردگیری سه وضعیت را داشتیم این چیزی است که در ایران به خاطر نبودن فشنگ نمی توانیم انجام دهیم. رکوردها قابل قبول و بعضی از آنها بسیار خوب بود. حتی رکوردی که در فینال داشتیم نزدیک به رکورد جهان بود.
هاشمی در ادامه صحبت هایش درباره مهمات خریداری شده، گفت: ما بیشتر تجهیزاتی که لازم داشتیم را خریداری کردیم اما مهمات خریداری شده را نتوانستیم از گمرک فرودگاه آزاد کنیم.
وی افزود: امیدوارم کسانی که می توانند کمک کنند، تلاش کنند فشنگ ها آزاد شود چون هزینه زیادی در این شرایط شده است. ما فشنگ تست کردیم و آوردیم اما متاسفانه در گمرک مانده است. اگر از شنبه قرار باشد اردوها را شروع کنیم فشنگ برای تمرین نداریم.
سرمربی تیم ملی ایران درباره اعزام به مسابقات جهانی هند و اینکه آیا از نظر رنکینگ در تفنگ شانس کسب سهمیه وجود دارد، عنوان کرد: در مورد هند همه چیز بستگی به شرایط کرونا در ایران و جهان دارد. اما شانس ما در کسب سهمیه رنکینگ بسیار ناچیز است.

http://www.javanannews.ir/fa/News/315365/مسئولان-کمک-کنند-فشنگ‌ها-آزاد-شود
بستن   چاپ