آریا جوان
لمپارد: درس سختی گرفتیم!
چهارشنبه 7 اسفند 1398 - 05:19:59
آریا جوان - طرفداری / لمپارد می‌خواهد بازیکنان چلسی شکست تلخ این تیم مقابل بایرن مونیخ را به عنوان یک مسئله مثبت نگاه کنند.
شکست سنگین 0-3 چلسی مقابل بایرن مونیخ، به نظر کار آن‌ها را در لیگ قهرمانان اروپا به پایان رساند. آبی پوشان لندنی که نیمه اول را به نتیجه 0-0 به پایان بردند، در نیمه دوم سه گل دریافت کردند تا صعود به دور بعدی، به چیزی بیش از یک معجزه شبیه باشد.
به گزارش فوتبال لندن، فرانک لمپارد پس از بازی در کنفرانس خبری حاضر شده و به سوالات زیر از خبرنگاران پاسخ داد:
شب سختی بود
بله این سطح بایرن مونیخ است. هیچ چیز را به صورت مکرر در اختیار نداشتیم. با توپ راحت کار نمی‌کردیم. این بیش‌ترین چیز برای ناامیدی است. درس ناگوار و خشنی گرفتیم. این فوتبال در سطح لیگ قهرمانان اروپا است. در نیمه اول، لحظاتی بود که اذیت شدیم اما در بازی باقی ماندیم. گل نخست روی لغزش ما بود و آن‌ها نیز با بازده بالا از آن استفاده کردند.
کیفیت بایرن مونیخ
در مقیاس بزرگ‌تر، ما کیفیت بسیار زیادی در تیم آن‌ها می‌دیدیم. با این حال نمی‌توانیم دوباره به چیزهایی که پشت سر گذاشته‌ایم، نگاه کنیم. برای حضور در تاپ فور می‌جنگیم و به مونیخ خواهیم رفت تا غرور بسیاری از خود نشان دهیم. به کار کردن ادامه خواهم داد.
بازی برگشت
باید با غرور بازی کنیم. نباید زیاد به نتیجه فکر کنیم. باید جنگیدن خود را نشان دهیم.
غیبت جورجینیو و آلونسو در بازی برگشت چلسی مقابل بایرن مونیخ
ضربه‌ای برای ما خواهد بود. کارت زردی که نباید برای صحبت با داور گرفته می‌شد. در آن صحنه اخراج، آلونسو را ندیدم.
مصدومیت آبراهام
آن را ندیدم پس نمی‌دانم.
بازیکنان می‌توانند چه چیزی درباره امشب یاد بگیرند
باید این را به عنوان یک اثر مثبت نگاه کنند. شاید این عصر چنین احساسی نمی‌توان داشت. تیم‌های بسیاری چنین مسابقه‌ای را تجربه نکردند و برای مثال می‌توان به چند سال گذشته چلسی اشاره کرد. وقتی چشمانتان را باز می‌کنید، تنها پاسخ این است که به خود نگاه کنید. فکر می‌کنم کواچیچ بسیار با شخصیت بازی کرد. شبی بود که نتوانستیم به عنوان یک تیم آن را نشان دهیم. درباره بازیکنان چیزهایی یاد گرفتم. با سیستمی بازی کردیم که در مقابل تاتنهام و آخر هفته، خوب عمل کرد. حالا به این بستگی دارد که شما نسبت به آن چه رویکردی داشته باشید.

http://www.javanannews.ir/fa/News/315375/لمپارد--درس-سختی-گرفتیم!
بستن   چاپ