آریا جوان
معرفی بازی موبایل Dadish؛ پدر مهربان
چهارشنبه 7 اسفند 1398 - 14:05:26
آریا جوان -

برای دیدن این کلیپ لطفا امکان استفاده از جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال نمایید،و از مرورگر خود را بروزرسانی نمایید

زومجی / Dadish از آن دست بازی‌هایی است که با محیط دوبعدی و جذاب خود شما را سرگرم نگه می‌دارد. هر ساله در کنار عرضه بازی‌های بزرگ، شاهد عرضه شدن بازی‌های مستقلی هستیم و با اینکه کم خرج تر هستند، اما خلاقیت و تنوع زیادی را با خود به همراه می‌آورند.
Dadish نیز سعی دارد تا با ارائه یک تجربه ساده و در عین حال سرگرم کننده، مخاطبین را راضی نگه دارد. داستان از جایی شروع می‌شود که شما در نقش یک تربچه پدر قرار می‌گیرید! در واقع نام بازی هم برگرفته از کلمه‌های Radish به معنای تربچه و Dad به معنای پدر است. هنگامی که پدر بامزه داستان به خواب فرو‌رفته است، فرزندان بازیگوشش از خانه دور شده و گم می‌شوند. وظیفه شما به عنوان پدر فرزندان این است که به دنبال آن‌ها بروید و با پیدا کردنشان، آن‌ها را به خانه باز‌گردانید. پس از شروع باید قسمت آموزشی بازی را پشت سر بگذارید. مکانیزم گیم‌پلی بسیار آسان است و صرفا باید به جهت‌های مختلف حرکت کنید و در مواقع لازم از موانع بپرید.

آریا جوان


البته مکانیزم پریدن در مراحل، نکته مهمی به شمار می‌رود و برای حل معما‌های مختلف و رسیدن به فرزندان خود باید از آن استفاده کنید. پس از پشت‌سر گذاشتن قسمت آموزشی، باید ماجراجویی خود را شروع کنید و تک‌تک فرزندان را به خانه بازگردانید. به طور کلی تعداد مراحل در بازی زیاد است و شامل 400 قسمت می‌شود. هرچه به جلو پیش بروید با چالش‌های بیشتری روبرو خواهید شد. همچنین در بخش انتخاب مراحل می‌توانید قسمتی که برای ادامه دادن دوست دارید را انتخاب کنید. طراحی بخش انتخاب مراحل بسیار جذاب و با‌مزه است و بدون شک، شما را به یاد بازی‌های قدیمی در این سبک می‌اندازد.

آریا جوان


نسخه اندروید مورد نیاز: 4.4 به بالا
حجم: 31 مگابایت
سبک: اکشن
رده سنی: درجه سنی 3

آریا جوان


*لینک دانلود برای اندروید - - - - - - - - iOS * ( آموزش دانلود )

http://www.javanannews.ir/fa/News/315710/معرفی-بازی-موبایل-Dadish؛-پدر-مهربان
بستن   چاپ