آریا جوان
گل اول منچسترسیتی خطا بود!
پنجشنبه 8 اسفند 1398 - 04:10:50
آریا جوان - آخرین خبر / ایتورالده گونزالس داور بازنشسته و سرشناس اسپانیایی که به عنوان کارشناس داوری با روزنامه آ.اس به همکاری می پردازد، در پایان دیدار دو تیم رئال مادرید و منچسترسیتی که با برد 1- 2 تیم انگلیسی به پایان رسید، در مورد صحنه های جنجالی این بازی اظهارنظر کرد.
به گزارش فوتبالی، این بازی که در دور رفت مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد ،با پیروزی 1- 2 سیتی در ورزشگاه برنابئو به پایان رسید و در دقایق پایانی این مسابقه سرخیو راموس به خاطر خطا برروی گابریل ژسوس با کارت قرمز مستقیم داور از زمین اخراج شد؛ به این دلیل که در صحنه حمله سیتی، ژسوس آخرین بازیکن تیمش مقابل دروازه رئال بود که با خطای کاپیتان تیم مادریدی متوقف شد. حالا آقای گونزالس در آنالیز این صحنه یادآوری کرده که راموس نباید به خاطر این خطا از زمین اخراج می شد.
این داور باتجربه دراین باره گفته:« از نظر من حرکت راموس خطا نبود. گابریل ژسوس دنبال خطا گرفتن بود و خودش را روی زمین انداخت. اگر گل اول سیتی در این بازی خطا نبود، این صحنه (خطای راموس روی ژسوس) هم نباید خطا گرفته می شد.»
راموس در دقیقه 85 بازی با کارت قرمز مستقیم داور از زمین مسابقه اخراج شد تا علاوه بر ده نفره گذاشتن تیمش در این بازی، شانس حضور در بازی برگشت را هم از دست بدهد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/316136/گل-اول-منچسترسیتی-خطا-بود!
بستن   چاپ