آریا جوان
نمایش غیرمنتظره دو ستاره رئال‌مادرید
پنجشنبه 8 اسفند 1398 - 04:50:43
آریا جوان - ورزش 3 / رئال مادرید در 5 دقیقه همه چیز را به سیتی باخت تا کار صعودش به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان بسیار دشوار شود.
رئال مادرید با امیدواری زیاد امشب پای به برنابئو گذاشت تا با شکست سیتی نیمی از راه صعود را طی کند اما کهکشانی هایی که در یک ماه اخیر دچار افت عجیبی شده اند امشب قافیه را به تیم پپ گواردیولا باختند.
رئال پس از شکست در زمین لوانته به بازی با سیتی رسیده بود و انگیزه های فراوانی برای جبران داشت. کهکشانی ها تقریبا بر خلاف روند بازی و در دقیقه 60 توسط ایسکو به گل اول هم دست یافتند ولی در ادامه با گل های دقیقه 78 و 83 ژسوس و دی بروینه بازی را واگذار کردند.
ضعیف ترین بازیکنان رئال در این بازی دنی کارواخال و کاسیمیرو بودند.
کارواخال که در نیمه اول چندین بار با پاس های اشتباه خود رئال را به خطر انداخته بود، روی گل اول سیتی نتوانست مانع نفوذ و سانتر دی بروینه شود. روی گل دوم نیز او بود که با خطا روی استرلینگ پنالتی را به سیتی تقدیم کرد.
کاسیمیرو نیز بدترین شب ممکن را برای ارائه بدترین نمایش خود انتخاب کرد و با افت او سیتی به طور کامل خط میانی را در اختیار خود گرفته بود. کاسیمیرو روی اخراج راموس هم مقصر اول بود و با پاس بد او به واران بود که ژسوس با کورتوا تک به تک شد و راموس چاره ای جز خطا نداشت.
رئال با این شکست حالا کار دشواری برای صعود خواهد داشت به خصوص که راموس را نیز برای بازی برگشت در اختیار نخواهد داشت.

http://www.javanannews.ir/fa/News/316152/نمایش-غیرمنتظره-دو-ستاره-رئال‌مادرید
بستن   چاپ