آریا جوان
بازیکنان بارسلونا دلخوری‌شان را بروز می‌دهند
پنجشنبه 8 اسفند 1398 - 04:50:44
آریا جوان - آخرین خبر / در هفته های اخیر اتفاقات فراورزشی ای فراوانی در باشگاه بارسلونا رخ داده،و همین باعث شده تا در سرنوشت ساز ترین برهه فصل، تیم کاتالان به حاشیه کشیده شود.
به گزارش فوتبالی، در طول این مدت تعدادی ازمهره های کلیدی باشگاه کاتالان دلخوری شان را از شرایط موجود ابراز کرده اند. در ابتدا این لیونل مسی بود که بعد از صحبتهای اریک آبیدال، مدیر ورزشی باشگاه، به انتقاد از او پرداخت و پس از مسی، پیکه قبل از بازی با ناپولی صحبتهای تندی را برزبان آورد و حالا نوبت به سرخیو بوسکتس و ایوان راکیتیچ رسیده ات.
دراین میان، بارسلونا در هفته های اخیر به نتایج مطلوبی دست نیافته و آخرین آن تساوی 1-1 مقابل ناپولی در دور رفت مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا بود. حالا بازیکنان کلیدی بارسا با شفافیت تمام از مشکلات صحبت می کنند و دراین میان برنامه ریزی های نادرست برای تیم هم حسابی جلب توجه می کند.
کیکه ستین در بازیهای سرنوشت ساز فصل، انتخابهای نادرستی برای ترکیب تیم دارد و این باعث نگرانی های فراوانی شده است.
دراین شرایط به نظر می رسد که هیچ یک از بازیکنان بارسلونا قصد ندارند تا حرفهای دلشان را حفظ کنند و دلخوری هایشان را برزبان می آورند و فقط این کیکه ستین است که سعی می کند تا از فرصتی استثنایی که در عمر ورزشی اش برایش فراهم شده نهایت بهره را ببرد.
سرخیو بوسکتس که در جریان بازی تیمش مقابل ناپولی به عنوان برترین بازیکن زمین شناخته شد، پیغامی قاطع دراین باره داشته. او در پایان بازی گفت:« می دانستیم که با این سبک بازی کردن، سرنوشت به بازی برگشت کشیده خواهد شد. آرتورو اخراج شد و امیدوارم که مشکل پیکه جدی نباشد. با مصدومیتهای موجود، تعداد بازیکنان در رختکن تیم محدود است و متاسفانه برنامه ریزی ها اینگونه بوده است.»
بدین ترتیب بوسکتس با این صحبتها برنامه ریزی های مدیران تیم را زیر سوال برد . او ادامه داد:« رختکن تیم ما محدود است. ما بازیکنان باکیفیت زیادی در تیممان برای حمله کردن نداریم .»
از سوی دیگر ایوان راکیتیچ بازیکن کروات بارسلونا هم که در این فصل عملکرد کم ثباتی را دارد در انتقاد از شرایط موجود گفته:« مسئولان تیم می دانستند که رختکن تیم محدود است و بازیکنان زیادی نداریم. راه حل این است که می بینید. ماهایی که درتیم هستیم سعی می کنیم تا تمام قوایمان را جمع کنیم. چون بازی خیلی مهمی در دور برگشت مقابل ناپولی پیش روی ماست.»
واکنش دو نفر از بازیکنان باتجربه بارسلونادر سالهای اخیر، حکایت از آن دارد که اعضای رختکن بارسلونا از شرایط تیمشان چه از نظر تکنیکی و چه از نظر مدیریت ورزشی رضایت ندارند و جرارد پیکه هم اخیرا از این مشکلات صحبت کرده بود.
صحبتهای لیونل مسی در هفته های اخیر هم حکایت از آن دارد که او و هم تیمی های تصمیم گرفته اند تا دیگر حرفهایشان را در دلشان نگه ندارند و انتقاداتشان را بزبان بیاورند. مسی در گفتگوی اخیرش اعلام کرده بود که شرایط را درک نمی کند و دراین رابطه گفته بود:« راستش را بخواهید به نظرم اوضاع بارسلونا اوضاع عجیبی است. در حال حاضر شرایط خوبی برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا نداریم.»
و همه اینها در حالی است که دیدار سرنوشت ساز و حساس ال کلاسیکو انتظار بارسایی ها را می کشد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/316153/بازیکنان-بارسلونا-دلخوری‌شان-را-بروز-می‌دهند
بستن   چاپ