آریا جوان
درخواست هیئت رئیسه سازمان لیگ/ مسابقات فوتبال را لغو کنید
پنجشنبه 8 اسفند 1398 - 16:17:15
آریا جوان - تسنیم / اعضای هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتبال ایران با ارسال نامه‌ای به حیدر بهاروند رئیس سازمان لیگ و سرپرست فدراسیون فوتبال خواستار لغو تمام مسابقات شدند.
ویروس کرونا و شیوع این بیماری در سراسر دنیا، رویدادهای زیادی از جمله مسابقات فوتبال را تحت تأثیر قرار داده یا باعث تعطیلی آنها شده است. با این حال تصمیم اتخاذ شده در ایران پس از شیوع گسترده ویروس کرونا در کشورمان تنها جلوگیری از ورود تماشاگران به ورزشگاه‌ها بوده و هم‌اکنون مسابقات فوتبال بدون تماشاگران برگزار می‌شود.
درخواست‌های متعدد از سوی باشگاه‌ها، مربیان، مدیران و پزشکان فعال در حوزه ورزش و فوتبال نیز برای لغو مسابقات هنوز نتیجه‌ای به دنبال نداشته است. با این حال اعضای هیئت رئیسه سازمان لیگ از حیدر بهاروند، رئیس سازمان لیگ و سرپرست فدراسیون فوتبال درخواست داشته‌اند مسابقات فوتبال را لغو کند. متن این نامه به شرح زیر است:
«جناب آقای بهاروند
باسلام؛ همان‌طور که مستحضرید وزارت بهداشت کتباً برگزاری مسابقات ورزشی و فعالیت اماکن ورزشی را تا اطلاع ثانوی ممنوع اعلام کرده است. لذا با توجه به اهمیت موضوع حفاظت از سلامتی ورزشکاران و حسب مسئولیت اجتماعی متولیان فدراسیون و خصوصاً هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتبال، استدعا می‌شود دستور فرمایید همراه و همگام با سیاست‌های وزارت بهداشت به‌عنوان مرجع رسمی و قانونی سلامت جامعه نسبت به تعطیلی کلیه مسابقات در تمامی سطوح و رده‌های سنی اقدام عاجل به عمل آید.
با تشکر
منصور قنبرزاده، صادق درودگر، اعضای هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتبال ایران».
این نامه در حالی ارسال شده است که هفته بیست‌ویکم مسابقات لیگ برتر طبق برنامه امروز (پنجشنبه) با انجام پنج بازی آغاز می‌شود و فردا نیز سه دیدار دیگر از دیدارهای همین هفته برگزار خواهد شد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/316453/درخواست-هیئت-رئیسه-سازمان-لیگ--مسابقات-فوتبال-را-لغو-کنید
بستن   چاپ