آریا جوان
ستاره رئال‌مادرید و مکالمه مرموز با پپ
پنجشنبه 8 اسفند 1398 - 17:28:05
آریا جوان - ورزش 3 / تونی کروس شب گذشته پس از شکست رئال برابر سیتی با پپ گواردیولا برخورد کرد و این دو برای دقایقی به صحبت باهم پرداختند.
بدون شک نیمکت نشینی تونی کروس در بازی شب گذشته رئال مادرید و منچسترسیتی اتفاقی غیرمنتظره بود. کمتر کسی تصور می کرد که زیدان کروس را در ترکیب اصلی قرار ندهد. ستاره آلمانی 90 دقیقه روی نیمکت نشست و نظاره گر شکست 1-2 تیمش بود.
در پایان بازی و زمانی که کروس قصد ترک استادیوم را داشت، با پپ گواردیولا که در حال خروج از نشست خبری بود، برخورد کرد. کروس که یک سال شاگرد پپ در بایرن بود، برای دقایقی با سرمربی سابق خود به صحبت پرداخت. این دو رابطه بسیار خوبی با یکدیگر دارند و کروس اخیرا فاش ساخت که همواره با هم در تماسند. جالب اینکه به دلیل تسلط پپ به زبان آلمانی، مکالمه این دو به زبان آلمانی صورت گرفت.
کروس که آشکارا از نیمکت نشینی خود حیرت زده بود، با چهره ای جدی ورزشگاه را ترک کرد و حاضر به مصاحبه با خبرنگاران نشد. او اخیرا گفته است که در رئال بازنشسته خواهد شد اما نیمکت نشینی های اینچنینی شاید نظر او را در پایان فصل تغییر دهد. پپ و کروس این بار در سیتی به یکدیگر خواهند رسید؟

http://www.javanannews.ir/fa/News/316508/ستاره-رئال‌مادرید-و-مکالمه-مرموز-با-پپ
بستن   چاپ