آریا جوان
پایان انتظار برای انتشار یکی از بهترین بازی‌های موبایلی
جمعه 9 اسفند 1398 - 11:32:27
آریا جوان - آخرین خبر / برای کسانی که نمی‌توانند تا عرضه نسخه کامل «گیاهان علیه زامبی ها 3» (Plants vs. Zombies) صبر کنند، الکترونیک آرتز یک خبر خوب دارد؛ ساعاتی پیش نسخه «عرضه محدود» (Soft Launch) بازی در منطقه‌های فیلیپین، ایرلند و رومانی منتشر شد و بالاخره فرصتی پیش آمده تا ببینیم سومین شماره از مجموعه Plants vs. Zombies چه چیزی در چنته دارد.
قبل از اینکه به خود بازی بپردازم، این نکته را بگویم که چون گیاهان علیه زامبی ها 3 به عرضه جهانی نرسیده بنابراین با آی‌پی ایران نمی‌شود از گوگل پلی یا اپ استور آن را دانلود کرد و می بایست با ابزار تغییر آی پی اقدام به دانلود کنید که در انتها به شما آموزش داده ایم.
گیاهان علیه زامبی ها 3 نسبت به دو قسمت قبلی تفاوت‌های کوچک اما تاثیرگذاری دارد. اول اینکه بازی دیگر افقی نیست و سازنده احتمالا برای یک تجربه راحت‌تر تصمیم گرفته عنوانش را عمودی کند. خوشبختانه این قضیه تاثیر منفی روی گیم پلی نگذاشته و سازنده با تغییراتی به درستی از فضا استفاده کرده است.

آریا جوان


البته هرچه‌قدر استودیوی PopCap از پسِ چالش‌های این تغییر در گیم پلی برآمده ولی در گرافیک، فعلا بازی از دو نسخه قبلی خود عقب‌تر است. در گیاهان علیه زامبی ها 3 سازنده برخلاف گذشته به سراغ گرافیک سه بعدی رفته و رنگ آمیزی کاراکترها و مدل سازی‌ها به زیبایی شماره‌های پیشین نیست. در گیاهان علیه زامبی ها 3 دیگر نیازی به کاشتن گل آفتاب گردان نیست و بازی به جای آن از سیستم انرژی کلش رویال را الهام گرفته است.
به این شکل که یک نوارِ نور خورشید دارید، خود به خود پر می‌شود و هر وقت به مقدار مناسب رسید می‌توان یک گیاه (هر گیاه ممکن است مقدار نور خورشید متفاوتی بخواهد) در باغچه گذاشت و به زامبی‌ها تیراندازی کرد.
سازنده اینگونه بازی را ساده‌تر و اصطلاحا مرسوم‌تر کرده، چیزی که این روزها در بازی‌های موبایل باب شده است ولی نکته اینجاست در دو قسمت قبلی اینکه خودتان گل آفتاب گردان می‌گذاشتید و باید مراقب‌شان می‌بودید تا زامبی‌ها به سراغ‌شان نیایند، کار را سخت‌تر و استراتژی محورتر کرده بود.
نسخه اندروید مورد نیاز: 4.4 به بالا
حجم: 88 مگابایت
سبک: تفننی
رده سنی: +7 سال

آریا جوان


*لینک دانلود برای اندروید - - - - - - - - - iOS * ( آموزش دانلود )

http://www.javanannews.ir/fa/News/316941/پایان-انتظار-برای-انتشار-یکی-از-بهترین-بازی‌های-موبایلی
بستن   چاپ