آریا جوان
واکنش نامزد ژائو فلیکس به افشاگری دختر جوان اسپانیایی
شنبه 10 اسفند 1398 - 05:31:23
آریا جوان - آخرین خبر / ژائو فلیکس ستاره پرتغالی باشگاه اتلتیکومادرید این روزها با مشکل حادی در زندگی شخصی اش مواجه شده و دلیل آن هم انتشار متن چت های او با یک دخترخانم در اینستاگرام است.
به گزارش فوتبالی، بعد از آنکه نامزد ژائو فلیکس درجریان این ماجرا قرار گرفت، تمام عکسهای مشترکش با این ستاره پرتغالی در اینستاگرام را پاک کرد و او را آنفالو کرد و به نظر می رسد که این ارتباط از نظر او با این ستاره پرتغالی تمام شده است.
ماجرا از این قرار است که یک دختر جوان و پزشک اسپانیایی در استوری هایش در اینستاگرام متن گفتگویش با ژائو فلیکس در دایرکت اینستاگرام را منتشر و به پافشاری و تاکید ژائو فلیکس برای آشنایی بااو اشاره کرده است.طبق گزارش منتشره در رسانه های پرتغالی، این گفتگوهای اینستاگرامی در اواخر ماه اکتبر انجام شده، زمانی که ژائو فلیکس به تازگی با نامزدش آشنا شده بود.
اندکی بعد از این افشاگری، دختر جوان اسپانیایی پروفایل اینستاگرامش را پاک کرد و قبل از آن از همه عذرخواهی کرده و اعلام کرد که این گفتگوها مربوط به تابستان و ماه جولای بوده و درنتیجه هیچ خیانتی از سوی ژائو فلیکس انجام نشده. اودراین رابطه نوشت:« به خاطر ابهاماتی که ایجاد شد عذرخواهی می کنم. نمی خواستم به کسی آسیبی بزنم؛ به ویژه به نامزد ژائو. فقط عصبانی بودم؛ چون اصلا اینگونه رفتارهای مردان را درک نمی کنم..این گفتگوها درماه جولای انجام شده و کسی به کسی خیانت نکرده است.»
اما نامزد ژائو فلیکس بعد از اطلاع از این ماجرا، بلافاصله تمام عکسهای مشترکشان دراینستاگرام را پاک کرده و ژآئو فلیکس را آنفالو کرد. این زوج جوان چند ماه پیش و در جریان جشن تولد ژائو فلیکس از آشنایی و نامزدی شان رونمایی کردند. هرچند که شنیده می شود که آشنایی آنها به دوسال قبل برمی گردد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/317475/واکنش-نامزد-ژائو-فلیکس-به-افشاگری-دختر-جوان-اسپانیایی
بستن   چاپ