آریا جوان
خانواده‌های بازیکنان آرسنال نگران ویروس کرونا
يکشنبه 11 اسفند 1398 - 14:49:48
آریا جوان - ورزش 3 / میکل آرتتا سرمربی آرسنال می‌گوید خانواده‌های بازیکنان این تیم از ابتلای آنها به ویروس کرونا نگران هستند.
میکل آرتتا سرمربی آرسنال می‌گوید خانواده‌های بازیکنان این تیم نگران شیوع ویروس کرونا و ابتلای بازیکنان آرسنال به این ویروس مرگبار هستند و این مساله ممکن است تمرکز تیمی توپچی‌ها را به هم بریزد.
بر اساس آخرین آمار اعلام شده از سوی سازمان بهداشت جهانی، تا کنون 86هزار نفر در 59 کشور دنیا به این ویروس مبتلا شده‌اند و 2976 نفر جان خود را از دست داده‌اند.
رویدادهای ورزشی در کشورهای مختلف هم دستخوش نگرانی از شیوع این ویروس شده‌اند که از جمله آن می‌توان به تعویق کلیه مسابقات سوپرلیگ سوئیس و به تعویق افتادن تعدادی از مسابقات سری آ در ایتالیا اشاره کرد.
در حال حاضر در انگلیس خبری از تعلیق یا لغو بازی‌های فوتبال نیست و میکل آرتتا درحالیکه تیمش فردا دوشنبه در جام حذفی انگلیس به مصاف بورنموث خواهد رفت در گفتگو با خبرنگاران گفت:" ما نگران نیستیم. ولی خب، همه ما اطلاعات زیادی درباره این مساله بدست می‌آوریم چون رسانه‌ها پر شده از مطالبی درباره این مساله که از دیدن آنها گریزی نیست".
سرمربی آرسنال در ادامه گفت:" ولی خانواده‌ها نگران هستند. ما بازیکنان خارجی زیادی داریم که از کشورهای مختلف می‌آیند و هر روز با خانواده‌هایشان در ارتباط هستند. البته باشگاه و مسئولین هر روز در این باره در تماس هستند و ما توصیه‌هایی که پزشک باشگاه به ما می‌کند را کاملا رعایت می‌کنیم. پروتکل‌های حفاظتی تا اینجا کافی بوده ولی راستش نمی‌دانیم اگر شرایط بدتر بشود چه اتفاقی خواهد افتاد".

http://www.javanannews.ir/fa/News/318724/خانواده‌های-بازیکنان-آرسنال-نگران-ویروس-کرونا
بستن   چاپ