آریا جوان
چهره ها/ دختر کوروش سلیمانی و دستکش هایش!
دوشنبه 12 اسفند 1398 - 22:51:45
آریا جوان - آخرین خبر / کوروش سلیمانی با انتشار این عکس نوشت:
دخترم را بعد از چند روز بیرون بردم تا هم حال و هوایش عوض شود و هم کمی خرید کنیم. هر دو دستکش پوشیدیم. دستکش ها برای او بزرگ بود و ما خیلی به این موضوع خندیدیم. جالب است بدانید تا برگشت به خانه آنها را با سخت کوشی همینطور حفظ کرد ... عکس را همان جا عجله ای گرفتم، حالا که نگاه می کنم انگار #مهرآفرین_گیان داشته برایم هلپرکه یا دست افشانی می کرده ... .
.
واضح است که روزهای سختی را داریم می گذرانیم و به همین خاطر به امواج شادی و خنده های یکدیگر بسیار بیشتر از همیشه نیاز داریم تا #مهربانی و #امید و #زندگی و #عشق از یادمان نرود ... درود بر شمایی که ما را به لبخند و پست های شاد و آرامش بخش مهمان می کنید ... .
.
بد نیست زیر همین پست من هم خاضعانه تشکر کنم از پزشکان و پرستاران و کادر درمانی که حقّا جانفشانی می کنند این روزها و تشکر کنم از همه ی شما که مسئولانه بهداشت فردی و اجتماعی را مراعات می کنید تا این مهمان ناخوانده زودتر راهش را بگیرد و برود از این سرزمین ... و آرزوی سلامت کنم برای همه، همه، همه ی فقرا، پولدارها، باسوادها، بی سوادها، بی هنرها، هنرمندها،سالمندان، میانسالان، جوانان، کودکان و خلاصه همه ی آدم ها در ایران و هرکجای جهان ... ____________________________
آرش جان ممنون از دعوتت به چالش لبخند کودکان مان ... خدا پشت و پناه همه ی آنها باشد ...
____________________________
یادآوری؛
دور گردون گر دو روزی بر مراد ما نرفت
دایما یک سان نباشد حال دوران غم مخور
هان مشو نومید چون واقف نه ای از سر غیب
باشد اندر پرده بازی های پنهان غم مخور
.
. #بهار در راه است ... باقی بقایتان 🌱🌹

http://www.javanannews.ir/fa/News/319972/چهره-ها--دختر-کوروش-سلیمانی-و-دستکش-هایش!
بستن   چاپ