آریا جوان
خود و خانواده‌تان را در دوران قرنطینه با این بازی سرگرم کنید
پنجشنبه 22 اسفند 1398 - 13:55:43
آریا جوان - ویجیاتو / با شیوع بیماری کووید 19 و درخواست پزشکان مبنی بر خانه ماندن، به سراغ معرفی یک بازی موبایلی رفته ایم که بتوانید دو به دو با اعضای خانه تجربه کنید و سرگرم شوید.
استودیو JindoBlu در اقدامی تحسین‌برانگیز مجموعه‌ای از بازی‌های آرکید و جذاب دو نفره را در قالب اپلیکیشنی با نام 2Player Games روی اندروید و iOS منتشر کرده. تمام بازی‌های درنظر گرفته شده این قابلیت را دارند که بتوانید آنان را با هوش مصنوعی یا کاربری دیگر روی یک دیوایس تجربه کنید. نیازی به اینترنت یا بلوتوث نیست و این مسئله، بزرگ‌ترین حسن 2Player Games محسوب می‌شود.
باورش کمی سخت است، اما 2Player Games شامل 22 بازی مختلف می‌شود. همه رایگان، البته اگر به اینترنت متصل باشید هر از گاهی یک ویدیو تبلیغاتی کوتاه روی صفحه نمایشتان نقش می‌بندد، که قابل گذشت است.
پینگ پنگ که معرف حضورتان هست. کافیست انگشتتان را روی راکت بذارید و توپی که به سمتتان می‌آید را در جهت دلخواهتان هدایت کنید. Spin War رقابت دو چرخ دنده است که تلاش می‌کنند یکدیگر را از صفحه‌ای که رویش قرار دارند به پایین پرتاب کنند. کافیست با استفاده از جوی‌استیک چرخ ‌دنده‌تان را کنترل کنید و به رقیبتان ضربه بزنید.

آریا جوان


Pool یا همان بیلیارد شاید ساده‌ترین رقابتی باشد که از این رشته ورزشی در قامت یک بازی ویدیویی دیده‌اید. Tic Tac Toe را بخاطر دارید؟ حتی کلاسیک‌ترین و ساده‌ترین بازی روزهای بچگیمان نیز دیگر نیازی به کاغذ و خودکار ندارد و با استفاده از تلفن‌های هوشمند تجربه می‌شود. Sumo جایی است که باید با تمام توان و سرعت دکمه ظاهر شده روی صفحه را لمس کنید تا یکدیگر را به سمت پایین هل دهید. مواظب صفحه نمایشتان باشید و زیاد احساساتی نشوید!
Air Hockey معرف حضورتان هست و می‌تواند یک رقابت جذاب برای دو نفر تلقی شود. Penalty Kicks مخصوص فوتبال دوستان است. شما یک ضربه می‌زنید و سپس به دروازه می‌روید تا دوستتان هم ضربه‌اش را راهی دروازه‌تان کند. Snakes این بار نه با یک مار، بلکه با دو مار روایت می‌شود. راه رقیبتان را سد کنید تا پیروز رقابت شوید.
Money Grabber رقابتی است که در آن می‌بایست پول‌های ظاهر شده روی صفحه را با نهایت سرعت بقاپید و به سمت گاو صندوقتان بکشید. Pinball همان رقابت آشنایی است که روز ویندوز XP یا بسیاری از ماشین‌های آرکید دیده‌ایم، اما این بار بین دو نفر. Racing Cars ساده‌ترین ساز و کار بین تمام بازی‌های ریسینگ تاریخ را دارد. با استفاده از جوی‌استیک روی صفحه در مسیر مسابقه رانندگی کنید و کسی که بیشتر از خط پایان گذشته باشد، برنده است.
در Tanks می‌بایست با استفاده از تانک‌‌هایتان به سمت یکدیگر شلیک کنید. کسی که منفجر شود، طبیعتا بازنده بازیست! Basketball برای دوست‌داران بسکتبال است، مخصوصا آن‌هایی که دنبال پرتاب‌های سه امتیازی هستند. Sword Thrower به شما دو هدف از رقیبتان می‌دهد تا با پرتاب چاقو، آن‌ّها را تخریب کنید. حتی می‌توانید چاقوی رقیبتان را هم هدف قرار دهید تا مانع از امتیاز گرفتنشان شوید.

آریا جوان


شطرنج، یک رقابت جذاب و فکری، با طراحی مینیمال و ساده در 2 Player Games لذت دیگری دارد. همینطور Mini Golf و مرحله‌های کوچکش که شما و رقیبتان را برای به ثمر رساندن یک امتیاز به چالش می‌کشد. در Ship Battle می‌بایست مانند ایر هاکی جلوی گلوله‌های شلیک شده مقاومت کنید. The Last Sashimi جایی است که باید سوشی‌های چرخان را بقاپید تا امتیاز بگیرید.
Star Catcher رقابت دو سفینه برای به دست آوردن ستاره‌های بیشتر است. Mini Soccer ساده‌ترین رقابت فوتبالی است که تابحال دیده‌اید، اما هنوز هم جذاب و هیجان‌انگیز است. در Whack a Mole باید سنجاب‌های یکدیگر را هدف قرار دهید تا امتیاز بگیرید و درنهایت درShuriken Bamboo ‌نوبت به قطع بامبوهای رقیبتان با شوریکن‌های سامورایی‌ها می‌رسد.
نسخه اندروید مورد نیاز: 4.1 به بالا
حجم: 15 مگابایت
سبک: آرکید
رده سنی: +3 به بالا

آریا جوان


*لینک دانلود برای اندروید - - - - - - - - - - - - iOS * (آموزش دانلود)

http://www.javanannews.ir/fa/News/327166/خود-و-خانواده‌تان-را-در-دوران-قرنطینه-با-این-بازی-سرگرم-کنید
بستن   چاپ