آریا جوان
آقایان امروز سری به نانوایی‌ها زدید؟!
یکشنبه 25 اسفند 1398 - 12:34:45 PM
آریا جوان-

به گزارش خبرداغ به نقل از قانون ، مشاهدات میدانی ما نشان می‌دهد امروز یکی از شلوغ‌ترین روزهای تهران پس از هشدارهایی بود که برای شیوع کروناویروس به مردم داده بودیم.ما شاهد ازدحام و تراکم جمعیت قابل توجهی بودیم که بسیار خطرآفرین خواهد بود.

این اظهارات فرمانده ستاد مدیریت بیماری کرونا است؛ اظهاراتی که انگشت اتهام را طبق معمول به سمت مردم می‌گیرد ولی آیا مقصر این وضع مردم هستند؟!

بی‌شک جواب خیر است؛ اگر در روزهای گذشته انتقاد به ترددهای بی‌مورد مردم وارد بود، امروز مقصر ازدحام و شلوغی و صف‌های طویل نانوایی و غیره مردم نبودند.

مقصر اصلی مسئولانی بودند که با هر جمله‌شان زندگی میلیون‌ها ایرانی را تحت تاثیر قرار می‌دهند.

روز گذشته اعلام شد که طرح خلوت کردن فروشگاهها، خیابان‌ها و جاده‌ها از 24 ساعت دیگر انجام می‌شود!

24 ساعت گذشت ولی خبری از برنامه اعلامی نشد و تنها رویدادی که شاهدش بودیم شلوغ شدن شهر، ازدحام، ترافیک و صف‌های طویل نانوایی و غیره بود.

اظهارات مختلف و گاها بی‌اساس برخی افراد مسئول و غیرمسئول جامعه را دچار تشویش کرده و بار روی دوش مردم را افزوده است. گرفتاری‌های معیشتی، واهمه کرونا و ده‌ها مساله دیگر مردم را گرفتار کرده‌است.

مسئولان مختلف مدام از تصمیمات جدید برای کنترل تردد و غیره به زبان آوردند ولی عملی در کار نبود و ما نمونه بارز تاثیر تشویش اذهان‌عمومی را امروز در شهر دیدیم ولی بی‌شک مسئولان نان خانه‌هایشان را نیز خودشان نمی‌خرند وگرنه تاثیر اظهارات‌شان را بدون واسطه در صف‌های نانوایی می‌دیدند و تمرین می‌کردند دیگر هر حرفی را به زبان نمی‌آوردند.


http://www.javanannews.ir/fa/News/329179/آقایان-امروز-سری-به-نانوایی‌ها-زدید؟!
بستن   چاپ