آریا جوان
سامسونگ قابلیت‌های نرم‌افزاری دوربین گلکسی S20 را به S10 و Note 10 می‌آورد
چهارشنبه 6 فروردين 1399 - 23:03:25
آریا جوان - سامسونگ قصد دارد به‌زودی ازطریق انتشار به‌روزرسانی نرم‌افزاری، بسیاری از قابلیت‌های تصویربرداری گلکسی S20 را به گوشی‌های گلکسی S10 و گلکسی Note 10 بیاورد.

سامسونگ اطلاعیه‌ای جدید درباره‌ی گوشی‌های گلکسی اس 10 و گلکسی نوت 10 منتشر کرده است. طبق اطلاعیه‌ی سامسونگ، این دو گوشی پرچم‌دار قرار است به‌زودی با دریافت به‌روزرسانی به برخی از قابلیت‌های تصویربرداری برتر گلکسی S20 سامسونگ مجهز شوند. برخی از قابلیت‌های جدید یادشده Single Take ،Night Hyperlapse، گالری جدید و قابلیت‌های جدید برای به‌اشترا‌ک‌گذاری است. سامسونگ تاکنون نگفته است قصد دارد به‌روزرسانی جدید را دقیقا چه زمانی برای گوشی‌های گلکسی اس 10 و گلکسی نوت 10 منتشر کند. کره‌‌ای‌ها می‌گویند این به‌روزرسانی در هفته‌های آینده برای بازارهای منتخب ازجمله ایالات متحده‌ی آمریکا دردسترس قرار خواهد گرفت. مقاله‌های مرتبط:
بررسی گلکسی S20 اولترا سامسونگ بررسی گلکسی اس 10 پلاس سامسونگ بررسی گلکسی نوت 10 پلاس سامسونگ
بسیاری از کارشناسانی که گوشی گلکسی اس 20 اولترا را بررسی کرده‌اند، از مزیت‌های قابلیت Single Take سخن به‌میان آورده‌اند. حالت Single Take به‌کمک هوش مصنوعی تا مدتی افزون‌بر 10 ثانیه و با مجموعه‌ای از حالت‌های دوربین از سوژه‌ی مدنظر محتوایی مانند تایم‌لپس یا ویدئو وارونه یا عکس ثبت می‌کند و از بین آن‌ها، محتوای منتخب را برمی‌گزیند؛ اما کاربر می‌تواند این انتخاب را تغییر دهد. گرچه سینگل تیک ممکن است بهترین کیفیت ممکن از تصاویر را ارائه نکند؛ ولی می‌توانید بدون صرف زمان زیاد، به مجموعه‌ی متنوعی از تصاویر در حالت‌های مختلف دسترسی پیدا کنید. به‌روزرسانی جدید گلکسی اس 10 و نوت 10 قابلیت Custom Filter را نیز به آن‌ها اضافه می‌کند. Custom Filter به‌صورت خودکار یک فیلتر عکس از تصویری تهیه می‌کند که پیش‌تر گرفته شده است. درواقع طبق گفته‌های سامسونگ، کاربر می‌تواند به‌لطف قابلیت یادشده، فیلتر اختصاصی خودش را در عکسی خاص با رنگ‌ها و استایل‌های دلخواهش خلق کند. به‌عبارت‌دیگر، عکس مدنظر در نقش منبع الهام برای خلق فیلتر جدید ظاهر می‌شود. همچنین، بهبودهای اعمال‌شده در حالت فیلم‌برداری حرفه‌ای (Pro Video) باعث می‌شود کاربر گزینه‌های بیشتری درمقایسه‌با قبل برای اعمال روی ویدئوهایش داشته باشد.

آریا جوان


http://www.javanannews.ir/fa/News/335526/سامسونگ-قابلیت‌های-نرم‌افزاری-دوربین-گلکسی-S20-را-به-S10-و-Note-10-می‌آورد
بستن   چاپ