آریا جوان
جریمه سنگین رونالدو در یوونتوس
دوشنبه 11 فروردين 1399 - 09:36:49
آریا جوان - آخرین خبر / گران ترین اخراج تاریخ فوتبال چه زمانی رخ داد؟ شزنی دروازه بان یوونتوس پاسخ این سوال را اعلام کرد و گفت که کریستیانو رونالدو به خاطر اخراج شدنش مقابل والنسیا در چمپیونزلیگ در فصل گذشته تاوان بسیار گرانقیمتی پرداخته است.
به گزارش فوتبالی، ماسیملیانو آلگری، سرمربی سابق یوونتوس قانونی در رختکن گذاشته بود که هر بازیکنی که اخراج می شود باید هدیه ای به کل تیم بدهد. رونالدو این قانون را دوست نداشت و دو ماه با آن مخالفت کرد اما در نهایت کوتاه امد و راضی شد تا این قانون را بپذیرد.
شزنی در شبکه تلویزیونی لهستان اعلام کرد که رونالدو به کل اعضای تیم آی مک (نوعی رایانه بر مبنای سیستم مکین تاش که توسط شرکت اپل تولید می شود و قیمت هر کدام از آنها بیش از 1500 دلار است) هدیه داده است. این دروازه بان در این باره توضیح داد:"بله همه ما حالا آی مک داریم. خیلی طول کشید تا رونالدو بپذیرد که این هدیه را بدهد چرا که می گفت کارت قرمزش درست نبوده و کار اشتباهی انجام نداده است. تقریبا دو ماه طول کشید اما در نهایت به کل تیم آی مک داد."
شزنی همچنین گفت که آلگری برای دیر رسیدن به تمرینات هم جریمه گذاشته بود که خودش هم مشمول آن شده است. وی تعریف می کند:"فکر کردم که تمرین چهارشنبه است اما سه شنبه بود. آلگری به من زنگ زد و گفت که همه منتظرش هستیم. با نیم ساعت تاخیر رسیدم و مجبور شدم به کل تیم هدفون "بیتس" هدیه بدهم!"

http://www.javanannews.ir/fa/News/337828/جریمه-سنگین-رونالدو-در-یوونتوس
بستن   چاپ