آریا جوان
ویلای لوکس و زندگی مرفه نیمار در دوران قرنطینه
چهارشنبه 13 فروردين 1399 - 03:41:43
آریا جوان - طرفداری / زندگی نیمار در قرنطینه از زندگی رویایی اکثر مردم جهان در حالت عادی، بهتر است!
با شیوع ویروس کرونا، نیمار چند روز در پاریس ماند اما اصرار داشت با خارج شدن از قرنطینه خانگی به برزیل برگردد. سرانجام او پس از حواشی بسیار با اجازه باشگاه پاری سن ژرمن به برزیل بازگشت که البته این اقدام وی با انتقادات زیادی همراه شد. با انتشار تصاویری از نیمار در برزیل، دلیل اصرار او برای بازگشت به خانه مشخص شده است.
به نقل از دیلی میل؛ نیمار در ویلای شخصی خود در برزیل از همه امکانات تفریحی برخوردار است. زمین فوتبال و والیبال ساحلی، انواع استخر، ساحل اختصاصی، زمین گلف و زمین تنیس. تصاویری از نیمار منتشر شده که نشان می دهد او در قرنطینه تنها نیست و مشغول بازی های گروهی است. این موضوع احتمال ابتلا به ویروس کرونا را افزایش می دهد و به همین دلیل موجی از انتقادات به سوی ستاره برزیلی روانه شد. وبسایت رسمی نیمار با انتشار بیانیه ای در این مورد شفاف سازی کرد:
این افراد، همه از دوستان نزدیک و خانواده نیمار هستند. آنها در پاریس هم در کنار نیمار بودند و با او به برزیل برگشتند. در بازگشت به برزیل نیز همه در قرنطینه کامل هستند و از محوطه ویلای شخصی نیمار خارج نشده اند بنابراین دستورالعمل های دولت از سوی آن ها به طور کامل رعایت شده است.

http://www.javanannews.ir/fa/News/338865/ویلای-لوکس-و-زندگی-مرفه-نیمار-در-دوران-قرنطینه
بستن   چاپ