آریا جوان
شهادت سردار سلگی بر اثر کرونا تکذیب شد
پنجشنبه 14 فروردين 1399 - 17:06:11
آریا جوان - فارس / فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه شهادت شهید سلگی بر اثر تداوم عارضه جانبازی و عوارض شیمیایی بود گفت: شهادت ایشان بر اثر کرونا کذب است.
سردار مظاهر مجیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با تأکید بر اینکه سردار سلگی بعد از سال‌ها مجاهدت در میدان‏‌ جهاد به آرزوی خود رسید اظهار کرد: شهادت تنها پاداشی بود که می‌توانست شایسته ایثار این مرد بزرگ باشد.
وی با کذب خواندن برخی اخبار در فضای مجازی مبنی بر شهادت ایشان به خاطر ابتلا به کرونا گفت: سردار سلگی بر اثر تداوم عارضه جانبازی و عوارض شیمیایی شهید شدند.
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به اینکه طبق گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی تست کرونای سردار سلگی پس از دوبار آزمایش منفی اعلام شد افزود: تمام تست‌های مربوطه از ایشان گرفته شد و در هیچ یک علائم کرونا جود نداشت.
وی گفت: سردارسلگی سه هفته پیش با تشخیص بیماری قلبی در بیمارستان قلب و عروق همدان بستری شد و پس از آن با توجه به عوارض جانبازی، هم مشکل تنفسی و هم مشکل کلیوی پیدا کرد.
مجیدی در پایان با آرزوی تداوم راه این شهید بزرگوار از سوی همگان به محضر مقام معظم رهبری، خانواده ایشان و مردم تسلیت گفت.

http://www.javanannews.ir/fa/News/339638/شهادت-سردار-سلگی-بر-اثر-کرونا-تکذیب-شد
بستن   چاپ