آریا جوان
افشاگری جالب دیبالا از تصمیم کاهش دستمزد در یووه
پنجشنبه 14 فروردين 1399 - 17:06:57
آریا جوان - ورزش 3 / پائولو دیبالا، ستاره جوان یوونتوس در مورد تصمیم کاهش دریافت دستمزد بازیکنان این تیم صحبت کرد.
در روزهای اخیر بازیکنان یوونتوس نیز مانند بسیاری دیگر از تیم های اروپایی برای کمک به شرایط اقتصادی باشگاه تصمیم به کاهش دستمزد گرفته اند. اما پائولو دیبالا مدعی شد در ابتدا برخی بازیکنان یوونتوس با این تصمیم موافق نبوده اند.
پائولو دیبالا گفت: "در پایان همه ما این تصمیم را پذیرفتیم و به نظرم این کار درستی بود. کاپیتان جورجیو کیه لینی با رئیس باشگاه آندره آنیلی گفتگو کرد و سپس موضوع را به تیم انتقال داد. در تیم ما نظرهای مختلفی وجود داشت, برخی موافق بودند، برخی دیگر به این دلیل که فقط مدت کوتاهی تا فعال شدن بند پاداش آنها باقی مانده بود مخالفت کردند. اما در پایان همه ما این تصمیم را پذیرفتیم."
پائولو دیبالا در مورد تجربه مبتلا شدن به ویروس کرونا نیز گفت: "در ابتدا نمی فهمیدم مشکل چیست، سردرد داشتم. پزشکان فقط ویتامین برای ما تجویز کردند، اما من خیلی سریع خسته می شدم، من نمی توانستم تمرین کنم و بعد از پنج دقیقه دیگر نفس نمی کشیدم. اما حالا احساس بسیار بهتری دارم، دیگر علائمی نشان نمی دهم. این ویروس چیزی است که از نظر ذهنی شما را تحت تاثیر قرار می دهد. ما در ابتدا می ترسیدیم، اما حالا خوب هستیم."

http://www.javanannews.ir/fa/News/339655/افشاگری-جالب-دیبالا-از-تصمیم-کاهش-دستمزد-در-یووه
بستن   چاپ