آریا جوان
بازی‌های برتر مناسب ایام کرونا
جمعه 15 فروردين 1399 - 12:33:24
آریا جوان - گیم اسکن/در این ایام نوروز که ویروس کرونا سلامتی افراد را تهدید می‌کند، مدارس و خیلی از مشاغل تعطیل بوده و مردم خانه‌نشین هستند و دید و بازدیدی وجود ندارد، قطعا روزهای دشواری است. شاید این خانه ماندن برای خیلی‌ها سخت باشد اما قطعاً گیمرها چندان حوصله‌شان سر نخواهد رفت. در کنار بازی‌هایی که در حالت معمول احتمالاً آنان را بازی می‌کنید در این مقاله به معرفی و بررسی کوتاه عناوینی پرداخته‌ایم که از سه منظر جذابیت خانوادگی، تناسب فضا و البته طویلی روند بازی، مناسب این ایام باشند. پس با گیم اسکن همراه باشید.
www.gamescan.net
بازی‌های دویژن از آن عناوین لوتر شوتر نقش آفرینی و جهان باز هستند که حسابی وقت آدمی را می‌گیرند. چه از این بهتر که بتوانید در وقت اضافی زیادی که پیش آمده به سراغ چنین اثری بروید. بازی اول این سری در منطقه منهتن نیویورک جریان دارد و دومی در واشنگتن به سر می‌برد. البته سازنده‌های نامرد بازی در نسخه دوم، ایرانی‌ها را تحریم کرده‌اند اما نسخه اول هنوز به راحتی در دسترس است. جالب این که فضای بازی هم پساآخرالزمانی است. ویروسی جهان را فراگرفته و حکومت‌ها از هم پاشیده‌اند. شما به عنوان مأمور مخصوص دولت، وظیفه برقراری دوباره نظم و امنیت را بر عهده دارید.
بازی کراش مسابقه‌ای، اخیراً بازسازی شده و با امکانات و زمین‌های مسابقه جدیدتری به بازار آمده است. این بازی برای محافل خانوادگی، یک تفریح سالم و سرگرم‌کننده است. کنترل خودروها خیلی ساده کار شده و از خردسال تا کهن‌سال می‌توانند با آن ارتباط برقرار کنند. بازی به صورت رقابت چند نفره محلی قابل اجرا است و تصویر صفحه نمایش تا چهار قسمت تقسیم می‌شود. /

http://www.javanannews.ir/fa/News/340027/بازی‌های-برتر-مناسب-ایام-کرونا
بستن   چاپ