آریا جوان
تجلیل علی عسکری از فعالان صداوسیما در نوروز 1399
شنبه 16 فروردين 1399 - 20:24:27
آریا جوان - تسنیم / رئیس صداوسیما با نامه ای از فعالیت های همکاران این سازمان در نوروز 1399 تجلیل و قدرشناسی کرد.
عبدالعلی علی عسکری رئیس صداوسیما در پیامی برای همکاران رسانه ملی تصریح کرد: همکاران توانمند حوزه‌های مختلف رسانه ملی توانستند با آرایش رسانه‌ای متناسب، حفظ انسجام و بهره‌گیری از نوآوری و خلاقیت در زمینه‌های مختلف آموزشی و آگاهی بخشی، تولید و پخش توصیه‌ها و نکات مهم بهداشتی در قالب‌های گوناگون و متنوع رادیویی و تلویزیونی و اطلاع‌رسانی لحظه‌ به‌ لحظه به مردم، نقش و جایگاه مؤثری در زمینه کنترل ویروس منحوس کرونا داشته باشند.
وی با اشاره به برنامه‌های رسانه ملی با بیان اینکه تلاش مجاهدانه شما همکاران رسانه ملی در کنار مردم و مجموعه پزشکی و درمانی، صفوف مقدمی را در ایران اسلامی ایجاد کرده است که ایثار، فداکاری و جهاد فی سبیل الله را در سنگر رسانه، معنایی تازه بخشیده است، نوشت: بر خود وظیفه می‌دانم از تلاش بی‌دریغ و بی‌وقفه شما کارکنان متعهد و خدوم رسانه ملی در حوزه‌های مختلف ستادی و تولیدی به‌ویژه همکارانی که با حضور در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی در خط مقدم این جبهه حاضر شده‌اند، تشکر و قدردانی کنم، هرچند که زبان در وصف و ارج نهادن به این تلاش و عملکرد خالصانه و ارزشمند، قاصر است.
متن کامل این پیام، به شرح زیر است:
«بسم‌الله الرحمن الرحیم
همکاران محترم رسانه ملی
سلام‌علیکم؛
زندگی و کار در رسانه، بدون عشق به مردم بی‌معناست و این آموزه ارزشمند را همکاران، هنرمندان، مجریان و خبرنگارانی به ما آموختند که سلامتی و جان خویش را در راه مردم و اعتلای کشور و نظام جمهوری اسلامی‌به خطر انداختند و حتی عاشقانه آن را فدا کردند تا ایران اسلامی همواره بر قله اقتدار، سربلند و پابرجا بماند و پیام جهانی اسلام و نوع‌دوستی ایرانیان را در دنیا طنین‌انداز کند.
حوادث و رویدادهای پرتلاطم سال گذشته و ویژگی‌های منحصربه‌فرد نوروز 1399 که با شیوع بیماری کرونا، تعطیلی مدارس و تغییر سبک زندگی با محوریت شعار «در خانه بمانیم» همراه شد، فعالیت رسانه‌ای سازمان صداوسیما را با برخی محدودیت‌ها، در حوزه تولید و البته گستردگی فعالیت‌ها با هدف اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی به مردم مواجه کرد؛ اتفاقی ناگوار و پیش‌بینی‌نشده که نیازمند مدیریت هوشمندانه رسانه‌ای و عملکردی متناسب با شرایط پیش‌آمده بود.
بحمدالله درمصاف با این رویداد، همکاران توانمند حوزه‌های مختلف رسانه ملی توانستند با آرایش رسانه‌ای متناسب، حفظ انسجام و بهره‌گیری از نوآوری و خلاقیت در زمینه‌های مختلف آموزشی و آگاهی بخشی، تولید و پخش توصیه‌ها و نکات مهم بهداشتی در قالب‌های گوناگون و متنوع رادیویی و تلویزیونی و اطلاع‌رسانی لحظه‌به‌لحظه به مردم، نقش و جایگاه مؤثری درزمینه کنترل این بیماری داشته باشند. از سوی دیگر، راه‌اندازی «مدرسه تلویزیونی ایران» در شبکه‌های آموزش و چهار سیما نیز تدبیر و تمهیدی مناسب برای ادامه فعالیت مدارس و دانش آموزان در این ایام بود که با استقبال و رضایت مسئولان آموزش‌وپرورش، دانش آموزان و خانواده آن‌ها همراه شد.
در این میان، تولید و پخش سریال‌ها و برنامه‌های نمایشی جذاب، پخش فیلم‌های سینمایی، برنامه‌های مستند و مسابقات سرگرم‌کننده نیز باعث شد تا تلویزیون در این روزهای سخت همراه و عاملی برای در خانه ماندن مردم و پر کردن اوقات فراغت آن‌ها در کنار خانواده باشد.
در حقیقت، امروز نیز تلاش مجاهدانه شما همکاران رسانه ملی در کنار مردم و مجموعه پزشکی و درمانی، صفوف مقدمی را در ایران اسلامی ایجاد کرده است که ایثار، فداکاری و جهاد فی سبیل الله را در سنگر رسانه، معنایی تازه بخشیده و دستاوردهای ارزشمندی را برای حفظ سلامت ملت بزرگ ایران به ارمغان آورده است.
بر خود وظیفه می‌دانم از تلاش بی‌دریغ و بی‌وقفه شما کارکنان متعهد و خدوم رسانه ملی در حوزه‌های مختلف ستادی و تولیدی به‌ویژه همکارانی که با حضور در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی در خط مقدم این جبهه حاضر شده‌اند، تشکر و قدردانی کنم، هرچند که زبان در وصف و ارج نهادن به این تلاش و عملکرد خالصانه و ارزشمند، قاصراست.
امیدوارم سال نو که مطلع آن متبرک به اعیاد شعبانیه است، با لطف پروردگار تعالی و عنایت حضرت سید الشهداء (ع)، سالی سرشار از سلامت، سعادت و سربلندی برای ملت شریف ایران و خانواده بزرگ و سخت‌کوش رسانه ملی باشد.»

http://www.javanannews.ir/fa/News/341059/تجلیل-علی-عسکری-از-فعالان-صداوسیما-در-نوروز-1399
بستن   چاپ